انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل ویالند استانبول

هتل ویالند استانبول

#1
هتل ویالند استانبول: هتل پنج ستاره ویالند استانبول، یک مجموعه هتل فوق العاده در منطقه علبی کوی بوده که بهترین امکانات و خدمات را برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد. در این هتل یک مجموعه بزرگ 120 هزار متری شهربازی قرار داشته که سی قسمت مختلف و مناسب برای سنی دارد. اما خدماتی که خود این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد شامل پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویش دهی شبانه روزی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، صندو امانات، نگهداری از کودکان، فروشگاه های هدایا و سوغات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تاکسی سرویس و ... می باشند.
[عکس: 1525575101.jpg]
اتاق های هتل ويالند استانبول
هتل ویالند استانبول به طور کلی دارای 101 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مدرن بوده و بسیار راحت است. امکانات هر اتاق و سوئیت متفاوت بوده اما امکاناتی که به طور یکسان در تمام آن ها ارائه می شوند شامل تلیزیون ماهواره ای، مینی بار، تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوا، گهواره رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، میزمطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.
[عکس: 1525545861.jpg]
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ويالند استانبول
ویالند یک مجموعه کامل از هتل و شهربازی بوده که امکان ندارد میهمانان تور استانبول خود را ناراضی در پایان اقامت بدرقه کند. این مجموعه به طور کلی سی قسمت تفریحی داشته که برای تمامی سنین مناسب است. شهربازی ویالند، 120 هزارر متر مربع مساحت داشته و میتواند تمام روز شما را سرگرم کند. در رستوران های این هتل و شهربازی، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، اسیایی، دریایی، ترکی و ... را برای میهمانان و توریست های تور استانبول آماده می کند.
[عکس: 1525611541.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل ويالند استانبول
این هتل پنج ستاره از مسجد عیوب سلطان دو کیلومتر فاصله داشته. همینطور دسترسی های راحتی به سمت موزه راحمی کوج و جاذبه های اطراف آن به همراه خودروی شخصی دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل ويالند استانبول، نوزده کیلومتر فاصله است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان