انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترافیک غیر واقعی و فیک و تاثیر آن بر سئو

ترافیک غیر واقعی و فیک و تاثیر آن بر سئو

#1
ترافیک غیر واقعی و فیک و تاثیر آن بر سئو : با رشد روز افزون بهره مندی از وب سایت توسط شرکت ها و هم چنین افزایش رقابت در صحنه اینترنت و بالا آوردن وب سایت در نتایج اول جستجو یکی از دغدغه های صاحبان شرکت های دارای وب سایت می باشد . تمامی شرکت ها می کوشند تا رتبه ی سایت خود را به هر نحوی بالا بیاورند و در این راه هزینه ی هایی هم صرف می شود. آمدن وب سایت در نتایج اول گوگل یا هر موتور جستجو گر دیگر یکی از امتیازات برای شرکت های تجاری و خدماتی است . وجود وب سایت در صفحه اول گوگل موجب افزایش ترافیک وب سایت می شود و در نتیجه بازخورد شرکت بالا می رود ، تمام کارهایی که بر روی وب سایت انجام می شود تا اینکه به رتبه ی دلخواه برسد را سئو و بهینه سازی سایت می نامند.
برخی از راه های فیک برای بالا بردن ترافیک سایت وجود دارد که به نظر معقول نمی رسند ولی برخی از شرکت ها با این وجود این کارها را انجام می دهند در زیر به بررسی ترافیک فیک و تاثیر آن بر روی طراحی سایت را بررسی می کنیم :
ترافیک غیر واقعی در طراحی سایت
ترافیک غیر واقعی یا فیک کسب ترافیک بالا برای وب سایت با استفاده از ابزارهای نرم افزاری و سایر ترفندهای را گویند ، برخی از افراد برای ارتقاء سریع سئو سایت به سمت راه های فیک می روند تا در مدت زمان کوتاهی با استفاده از نرم افزارهای موجود ترافیک غیر واقعی وارد وب سایت کنند. اما تاثیر واقعی که این روش ها بر روی طراحی سئو سایت می گذارند چگونه است و چه تاثیری بر روی طراحی سایت خواهد گذاشت. در زیر به بررسی ترافیک غیر واقعی برای طراحی سایت سئو می پردازم.
نرم افزارهای ایجاد ترافیک غیر واقعی برای سایت
برای افزایش ترافیک غیر واقعی وب سایت نرم افزارهای زیادی طراحی شده اند این نرم افزارها با ایجاد کلیک بر روی سایت به طور اتوماتیک موجب افزایش ترافیک بر روی سایت می شودند . ولی در مورد تاثیر آن بر روی سئو سایت می توان گفت برخی از نرم افزارها بدون تغییر در آدرس آی پی طرح ریزی شده عمل می کنند که در این شرایط کلیک های ورودی به وب سایت توسط گوگل آنالیز مورد بررسی قرار نمی گیرند. و در نتیجه تاثیری بر روی سئو سایت نخواهد داشت . هم چنین بیشتر این نرم افزارها تاثیری روی رنکینگ وب سایت نمی گذارند.

[عکس: RANK-inten.jpg]

ترافیک غیر واقعی و تاثیر سئو منفی برای سایت
برخی از پکیج های افزایش ترافیک سایت وجود دارد که در صورتی که از ای پی های متفاوت استفاده کنند ترافیک وب سایت را بالا می برند و موجب افزایش رنکینگ نیز می شوند ولی پعد از مدتی موتور جستجو متوجه این نکته می شود که رتبه ی وب سایت شما با موقعیت رنکینگی که دارید هم خوانی ندارد و در نهایت سایت از نتایج گوگل حذف می شود به اصطلاح سایت توسط گوگل پنالت می شود.با این کار شما زمان و هزینه ی خود را در طراحی سایت هدر کرده اید. بهترین راه برای بالا بردن سئو سایت و رتبه سایت ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو و هم چنین تولید محتوای جدید و بروز برای طراحی سایت است هم چنین در نظر گرفتن تکنیک های صحیح بهینه سازی سایت برای بالا بردن ترافیک بسیار مناسب است. این نکته را در نظر بگیرید که سایتی که در مدت زمان کوتاهی به اول صفحه نتایج می رسد به همان زودی هم از نتایج حذف خواهد شد.
“نابرده رنج گنج میسر نمی شود”
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان