انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساعت دیواری تبلیغاتی، تاییدیه محصول شما

ساعت دیواری تبلیغاتی، تاییدیه محصول شما

#1
راه‌های زیادی برای جذب مشتریان هدف وجود دارد. یکی از موثرترین استراتژی‌های اثبات شده، دادن هدایای تبلیغاتی به مشتری‌های قدیمی و جدید است.
محصولات متعددی وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای این منظور انتخاب کرده و سفارش دهید. با توجه به تجربه موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی، مشتری‌های آنها معمولا کالاهای پوشیدنی مانند تی‌شرت، کلاه یا حوله و حتی ساعت مچی را ترجیح می‌دهند.
شما همچنین می‌توانید محصولات کاربردی دیگر مانند:
ماگ، خودکار و تقویم و  و غیره را انتخاب کنید. اما اگر محصولی می‌خواهید که نام یا برند شرکت‌تان دائما جلوی چشم باشد، به دنبال ساعت دیواری تبلیغاتی بروید.
 
[عکس: Promotional-Clocks-for-Product-Endorsement-2.jpg]
 
چرا ساعت‌های تبلیغاتی
اولین دلیل اینکه ساعت بسیار مفید و کاربردی است و در هر مکانی، از خانه و دفتر کار گرفته تا حتی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شاید به نظر برسد که افراد خیلی به ساعت توجه نمی‌کنند، اما واقعیت این است که ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین ابزارها در هر فضا و یکی از وسایلی است که اغلب وقت به وقت چک می‌شود. به همین دلیل است که باید از ساعت به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.
نگاه کردن دائمی به وسیله‌ای که نام یا برند شما بر روی آن چاپ شده است، به صورت ناخودآگاه وفاداری و حمایت از محصول شما را نشان می‌دهد.
به غیر از کاربردی بودن،  شخصی‌سازی شده نسبتا ارزان تر از سایر کالاهای تبلیغاتی هستند. برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، ساعت‌ها را به صورت عمده سفارش دهید و سپس نام و برند شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید.
مشتری‌هایی که ساعت‌های تبلیغاتی شرکت شما را دریافت می‌کنند، مطمئنا به خاطر این هدیه مفید و کاربردی قدردان شما خواهند بود.
دادن هدایای تبلیغاتی به طور کلی حسن نیت شما را نشان می‌دهد و به نوعی نشانه قدردانی شما از مشتری‌هایتان برای وفاداری به شماست. همچنین به صورت غیر مستقیم از مشتری‌های هدف می‌خواهید محصول شما را تست کنند.
تصور کنید مشتری‌های شما چقدر خوشحال می‌شوند وقتی در کنار برخورداری از خدمات خوب شما از هدیه باکیفیت‌تان نیز بهره‌مند شوند. گرفتن هدایای رایگان به مشتری‌ها باعث می‌شود آنها دوباره به خدمات شما رجوع کنند.
اینکار همچنین روشی برای تاییدیه محصول‌تان است، به این ترتیب دیگر نیازی به تبلیغات بیشتر نیز نخواهید داشت. مشتری‌هایتان با استفاده از کالاهای تبلیغاتی که شما به آنها داده‌اید، محصول یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند.
 
[عکس: Promotional-Clocks-for-Product-Endorsement-3.jpg]
 
اسکار با سابقه طولانی در امر تبلیغات با انواع محصولات تبلیغاتی، هدایای شرکتی و موارد دیگر، کسب و کار شما را ارتقاء می‌دهد. موارد بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید برای ارتقاء کسب و کار خود از آنها استفاده کنید و لازم است بدانید که کدام یک از آنها برای کسب و کار شما مناسب هستند.
محصولات تبلیغاتی، ابزارهای تبلیغاتی مناسب کسب و کار شما هستند. با انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب با هزینه کم موفقیت های چشمگیری خواهید داشت.
یکی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی که می تواند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و برند شما را تبلیغ کند ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد. کسانی که این هدیه را دریافت می کنند اعتماد بیشتری به کسب و کار شما خواهند داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان