انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معیار های سئو در سال ۲۰۱۵ (بخش هفتم-تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت)

معیار های سئو در سال ۲۰۱۵ (بخش هفتم-تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت)

#1
معیار های سئو در سال ۲۰۱۵ (بخش هفتم-تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت) :سئو سایت و کسب رتبه های نخست در نتایج جستجو به عوامل زیادی بستگی دارد، در مقالات قبلی در رابطه با این عوامل تاثیر گار و معیار هایی که موتور های جستجو برای سئو سایت تایین کرده اند، آشنا شدیم. در ادامه مقالات قبلی در اینجا قصد داریم قسمت پایانی از معیار های سئو در سال ۲۰۱۵ را مورد بررسی قرار دهیم، با اینتن همراه باشید…
تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت
در اینجا منظور از تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت ، بیشتر به خدمات و قابلیت هایی اطلاق می شود که وب سایت ها برای بازدید کنندگان هدف خود در نظر می گیرند.
کشور


[عکس: local-seo1.jpg]


تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت
اغلب وب سایت ها بسته به هدفی که برای آن طراحی می شوند ، اغلب برای یک کشور خاص بوده و بازدید کننده ای از دیگر کشور ها ندارند، مشخص کردن کشور هدف برای موتور های جستجو ، این امکان را به آن ها می دهد تا مقصد خود را مشخص کرده و توجه بیشتری به آن داشته باشند، این کار با استفاده از متا تگ های جغرافیای ممکن بوده و گزینه هایی مانند اضافه کرده نقشه در google+ کمک بزرگی به موتور های جستجو می کند . معمولا استفاده از سرور های خود همان کشور سرعت لود سایت را افزایش داده و تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت می گذارد.
محلی بودن سایت
تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت : سئو محلی یکی از مهمترین بخش های تاثیرگذار در رتبه بندی سایت ها می باشد، موتور های جستجو اهمیت زیادی به این موضوع داده و رفتار بازدیدکنندگان سایت در شهر های مختلف آن کشور را مورد بررسی قرار می دهند. موتور های جستجو روز به روز هوشمند تر شده و معیار های رتبه بندی خود را بر اساس رفتار کاربران و واکنشی که آن ها در مواجهه با سایت از خود نشان می دهند، به صورت هوشمندانه تغییر می دهند.



[عکس: local-SEO.jpg]

تاثیر شخصی سازی سایت بر سئو سایت
تاریخچه عملکرد سایت
در اینجا منظور ما از تاریخچه عملکرد سایت ، مدت زمان ساخت سایت و قدمت سایت نیست . (هرچند این امر نیز به عنوان عاملی مهم برای سئو سایت می باشد و موتور های جستجو سئو وب سایت های قدیمی را راحت تر قبول می کنند) بلکه واکنش بازدیدکنندگان سایت نسبت محتوا و خود سایت می باشد. در حالت کلی اگر می خواهید سئو موفقی برای سایت خود داشته باشید ، بازدیدکنندگان خود را در اولویت اول قرار دهید و نه موتور های جستجو…
رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی
رفتار دوستان و بازدیدکنندگان سایت شما در شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری ها ، کامنت ها ، لایک ها و … تمامی این رفتار ها زیر نظر موتور های جستجو بوه و به صورت مرتب پیگیری می شوند. معمولا در راهکار هایی که برای بازاریابی شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد ، این رفتار ها اهمیت داشته و برنامه ریزی های زیادی بر روی آن ها انجام می شود.
شرکت طراحی وب سایت و سئو سایت اینتن با بکارگیری آخرین متد روز دنیا در زمینه ساخت سایت ، بهینه سازی سایت و طراحی سایت بر اساس سئو ، بهترین راهکار ها را برای کسب و کار شما ارائه می دهد.
با اینتن بروز باشید…


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان