انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توجه به محتوا یا سئو سایت ؟

توجه به محتوا یا سئو سایت ؟

#1
توجه به محتوا یا سئو سایت ؟ این روزها موتور جستجوی گوگل در حال ارتقا و تغییر بوده و قصد دارد برای رتبه دهی تمرکز خود را بیشتر بر روی محتوای سایت ها معطوف نماید . این مساله بدین معناست که  کم کم راه هی سنتی برای ارتقای سئو سایت مفید و موثر واقع نخواهند شد و باید نتمرکز را روی کیفیت محتوای تولید شده قرار داد .
با تمام این اوصاف همچنان استفاده صحیح از متادیتا ها و کلمات کلیدی بر بهبود سئو سایت تاثیر مهم و مثبتی دارد اما لازم است که همگام با تغییرات گوگل ، کارشناسان سئو نیز دست از روش های قدیمی کشیده و به جای تمرکز روی فاکتورهای سئو سایت ، برای جلب مخاطبان به وب سایت ها ، به محتوای سایت ها توجه نمایند .
در این صورت بازاریابان اینترنتی و متخصصین سئو سایت ها باید به جای غرق کردن صفحات وب در انواع راه های و ترفندهای سئو سایت ، روی تولید مطالبی با محتوای مفید تمرکز نمایند ، یعنی باید به درستی مخاطب را شناخته و تشخیص دهند چه نوع محتوایی مخاطبان مناسب را به سمت وب سایت مورد نظر روانه می کند .
همچنین در صورت تولید محتوای بسیار مفید و مورد توجه برای وب سایت ها ، این فرصت پدید می آید که بازدید کنندگان مناسب ، پس از بررسی و مطالعه وب ساید شما ، این مطالب را با مخاطبان وب سایت های خود به اشتراک بگذارند که همین پدیده سب ایجاد بک لینک سودمند و ارتقا سئو وبسایت شما خواهد شد .

[عکس: seo-300x257.jpg]

راه هایی برای تولید محتوای معتبر :

همانطور که دربالا گفته شد ، یکی از بهترین راه های ارتقا سئو سایت و به عبارتی بهبود رتبه سایت ، استفاده از محتوای معتبر است . در زیر چند روش تولید محتوای مناسب و معتبر آورده شده :
۱) برای تولید محتوا در موضوع مورد نظر ، وقت بگذارید ، تحقیق کنید ، اطلاعات بدست آورید و سپس به نوشتن متن بپردازید .
۲) خلاقیت به خرج دهید و صرفا به بازنویسی متون دیگر بسنده نکنید . سعی کنید در حد توان و دانش خود مطالب و نکات جدید به متن اضافه نمایید.
۳) مطالب نوشته شده تان را در گروه های اینترنتی به اشتراک بگذارید تا با این کار برای مطالب خود اعتبار ایجاد نمایید .
در پایان لازم به ذکر است که این تنها موتور جستجوی گوگل نیست که در استراتژی رتبه دهی سایت ها تجدید نظر کرده ، بلکه سایر موتورهای جستجو نظیر بینگ نیز در حال تغییرات و طراحی سیستم هایی جهت توجه به محتوای وب سایت ها برای رتبه دهی هستند .

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان