انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و تاثیر کش در سئو

طراحی سایت و تاثیر کش در سئو

#1
سرعت بارگزاری سایت یکی از عواملی است که تاثیر بسیار زیادی در سئوی سایت دارد ، موتور های جستجو به این موضوع اهمیت بسیاری قائل هستند ، قبلا روش های افزایش سرعت سایت را در مقاله طراحی وب سایت و تکنیک GZIP Compression از روش های افزایش سرعت لود صفحات سایت صحبت کردیم ، امروز می خواهیم از افزایش سرعت لود صفحات برای کاربران سایتتون صحبت کنیم. موضوعی بنام کش مرورگر وجود دارد که تنظیماتی در خود سیستم سایت برای این کار مورد نیاز است ، در طراحی سایت باید تنظیماتی روی سرور انجام دهید که فایل های دائمی سایت در هر بار لود سایت نیاز به لود در مرورگر کاربر نداشته باشد و کاربری که برای چندمین بار وارد سایت شما می شود مشکل طولانی شدن زمان لود صفحه را نداشته باشد.


[عکس: seo-spiders-cache.jpg]

تاثیر کش در سئو
طراحی سایت و تاثیر کش : کش روشی در افزایش سرعت لود و بارگذاری صفحه طراحی سایت می باشد. سرعت لود به عنوان فاکتور تاثیرگذار در سئو سایت می باشد. این قضیه زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که بازدید کنندگان سایت از سرعت اینترنت کمتری برخوردار باشند. بدین واسط ذخیره و کش شدن فایل ها در مرورگر وسیستم کاربر در سرعت لود شدن صفحه طراحی وب سایت بهبود حاصل می شود. پس از ورود کاربر به صفحه طراحی سایت شما اطلاعات در حافظه کش مرورگر ذخیره می شود در نتیجه عمل نیاز به بارگذاری کامل اطلاعات وجود ندارد. تا زمانی که کاربر بارگذاری مجدد را از مرورگر درخواست نماید.
تنظمیات تاثیر کش در سئو و مدیریت سایت
تاثیر کش در سئو : می توانید با انجام تنظیماتی کش را برای مرورگر تنظمی نمایید تا مرورگر اطلاعات صفحه طراحی سایت شما را در حافظه خود ذخیره نماید. عدم نیاز به بارگذاری کامل صفحه طراحی سایت برای هر بار درخواست نمایش صفحه موجب افزایش سرعت خواهد شد که در سئو سایت تاثیرگذار خواهد بود و کنار این فاکتور موجب رضایتمندی کاربر نیز می شود.


[عکس: 400px-Cache_Coherency_Generic.jpg]

تاثیر کش در سئو
تنظیمات فایل .htaccess
تاثیر کش در سئو : فایل .htaccess نیز با انجام تنظیمتی در سرعت لود و کش شدن صفحه طراحی سایت شما اثرگذار می باشد. فایل .htaccess در هاست سایت بارگذاری می شود. در این فایل می توان برای تصاویر و فایل های سی اس اس و جاوا اسکریپت صفحه طراحی وب سایت تاریخ انقضایی تعریف نماییم. بدین واسط فایل ها و تصاویر تا زمان مشخص در سرور باقی خواهد ماند و نیاز به بارگذاری برای هربار درخواست از سرور نیم باشد. بدینم نظور سرعت لود صفحه طراحی سایت کاهش می یابد که در سئو سایت اثرگذار می باشد.


[عکس: remoting.jpg]پ

شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن با بکارگیری آخرین متد روز دنیا در ساخت سایت و بهینه سازی سایت ، بهترین ایده ها و راهکار ها را برای سئو سایت شما ارائه می دهد.

با اینتن بروز باشید…
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان