انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو تهران

#1
[عکس: weding-car-iran-GENESIS.jpg]



فضای داخلی کیا اسپورتیج  اجاره ماشین عروس هوشمند به نظر می رسد، با ترکیبی از پلاستیک مات و برخی روکش های فلزی، در حالی که در ات مدل های ۳ و بالاتر از روکش های براق سیاه و سفید در داشبورد و بخشی از اثاثیه یا لوازم جانبی از چرم استفاده شده است.
تمام مدل ها نیز دارای یک فرمان و دسته دنده چرمی می باشند و در مدل های ۲ یا بالاتر می توانید چرم را بر روی جا دستی های صندلی نیز مشاهده کنید.
فضای داخلی به طور کلی احساسی کاملا یکپارچه ایجاد می کند و سوئیچ ها و دکمه های تهویه هوا نسبتا خوب است، اما برخی از مواد، به ویژه پلاستیک مات در مدل های پایین تر، تعریف چندانی ندارند.
در کل، Ateca Seat و نیسان قشقایی کمی در طراحی فضای داخلی برتری دارند، اما فقط اندکی.





فضای جلویی کیا اسپورتیج
رانندگان قد بلند باید به طور جدی از صندلی های قابل تنظیم الکتریکی و سقف شیشه ای پانوراما کمتر استفاده کنند، چرا که هر دو باعث کاهش فضای بالا سر راننده می شود.
در غیر این صورت، اسپورتیج فضای مشابهی در مقایسه با رقیبان خود در صندلی های جلو عرضه می کند.
دسترسی در این فضا خوب است، درب ها نسبتا عریض هستند و تا تقریبا ۹۰ درجه چرخش می کنند، و فضای زیادی وجود دارد که بتوان بر روی صندلی ها قرار گرفت و ارتفاع کافی برای یک فرد بالغ متوسط را دارا می باشد.
جیب درب ها به اندازه کافی بزرگ است که بتوان یک بطری کوچک آب را به راحتی در آن قرار داد و دو جا لیوانی ثابت در پشت دنده وجود دارد که برای قرار دادن اکثر لیوان های سفری یا ماگ ها مناسب می باشند.
فضای عقب کیا اسپورتیج
باز هم، کیا اسپورتیج با اکثر رقبای خود در این منطقه مقایسه می شود، با فضایی کافی برای قرارگیری پا، سر و آرنج دو بزرگسال قد بلند که بتوانند در آن احساس راحتی کنند.
یک تونل مرکزی کم ارتفاع در وسط، فضای بیشتری نسبت به رقبای خود برای مسافر میانی باقی می گذارد، اما صندلی های تخت و صاف به این معنی است که سرنشینان از سفرهای طولانی لذت نخواهند برد.
همه مدل ها جیب هایی در پشت صندلی های جلو، دو قلاب و یک دستگیره عقب مرکزی تاشو که دارای دو جا لیوانی است، دربرمی گیرند. جیب های در دسترس سرنشینان عقب به اندازه کافی بزرگ هستند که بطری های ۰٫۵ لیتری را به راحتی در خود جای دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان