انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

#1
زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد  


با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد در کل کشور، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد 97 و سراسری 97 هم نیز به صورت یکسان می باشد. در این چند سال اخیر به دلیل ارائه رشته های متنوع در دانشگاه آزاد داوطلبان زیادی به خود جذب کرده است. از جمله شرایط و مزایای کنکور آزاد این می باشد، که شما با تحصیل در دانشگاه آزاد همزمان می توانید، در دانشگاه های سراسری ، پیام نور ، غیرانتفاعی به تحصیل خود ادامه دهید و همچنین نیازی به انصراف داوطلبان در هیچ کدام از دانشگاه ها نیست.پیشنهاد می شود علاقه مندان اطلاعات لازم و کافی را در مورد شرایط و مراحل ثبت نام دانسته و به دلیل عدم آگاهی از قوانین برای ورود به دانشگاه بدون کنکور آزاد 97 دچار مشکل نشوند.داوطلبان می باست در زمان های تعیین شده از سوی دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام بدون کنکور خود اقدام نمایند بدیهی است که عدم آگاهی از زمان ثبت نام میتواند منجر به عدم ثبت نام داوطلب شود. البته جهت سادگی و سرعت در انجام مراحل ثبت نام می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97

برای تحصیل در مقطع کاردانی بایستی به این سوال پاسخ دهید که آیا قصد شرکت در کاردانی پیوسته را دارید یا ناپیوسته ؟ منظور از کاردانی پیوسته این است که تنها داوطلبانی که مدرک دیپلم دارند می توانند در کاردانی و آن دسته از داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی دارند می توانند در کاردانی ناپیوسته شرکت نمایید. هم کاردانی پیوسته و هم کاردانی ناپیوسته به صورت بدون کنکور از طریق سازمان معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در هنگام ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد می توانید با مرکز  ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد فقط به شیوه ثبت نام اینترنتی  و تنها از طریق سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد انجام می شود. برای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبان باید بلافاصله برای ثبت نام اقدام کنند زیرا ظرفیت رشته های پر طرفدار بعد از اعلام ثبت نام از سوی سازمان سنجش بلافاصله پر می شود برای آگاهی از نحوه ی ثبت نام بدون آزمون و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید یا همچنین در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک دلخواه کلیک نمایید.


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد محبوب ترین مقطع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد که اکثر داوطلبان در این مقطع ثبت نام می کنند. برای ثبت نام در این مقطع شما باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. در این مقطع شما مجاز هستید بدون توجه به مدرک دیپلمتان هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید.برای اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادخواهد بود. برای اطلاع از لیست رشته های مربوط به دانشگاه آزاد و مدارک لازم جهت ثبت نام می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور آزاد  کاردانی پیوسته بیش تر مختص دانش آموزان فنی حرفه ای و هنرستانی می باشد. برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته شما نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با مدرک دیپلم می توانید در این مقطع ثبت نام کنید. محدودیتی که در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد وجود دارد این است که شما مجاز نیستید هر رشته ای که خواستید را انتخاب نمایید.برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور آزاد ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97

آگاهی از زمان  اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97، یکی دیگر از مواردی است که پس از برگزاری کنکور داوطلبان خواهان آگاهی از آن هستند.همانطور که می دانید در 15 و 16 تیر ماه 97 شاهد برگزاری آزمون سراسری 97 در پنج گروه آزمایشی خواهیم بود. همانطور که قبلا نیز گفتیم کنکور سراسری و آزاد همزمان و مشترک برگزار خواهد شد و آزمون جداگانه ای وجود نخواهد داشت، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، نتایج کنکور آزاد اعلام خواهد شد. اما در رابطه با زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97 لازم است به اطلاعتان برسانیم که در نیمه دوم مرداد ماه نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود .پس از اعلام نتایج اولیه کنکور مشخص می شود که کدام دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و کدام دسته از داوطلبان مردود شده اند.بنابراین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته در زمان تعیین شده نسبت به انجام انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97  اقدام کنند. برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد و تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مرکز ایرن مشاوره تماس بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان