انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

#1
راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

ثبت نام در آزمون نمونه دولتی طبق شرایط و ضوابط خاصی انجام می‌پذیرد و دانش آموزان واجد شرایط پس از گذراندن آزمون نمونه دولتی و کسب نمره قبولی مجاز به ثبت نام درمدارس نمونه دولتی هستند.برنامه ریزی صحیح٬ مدیریت زمان٬ نحوه پاسخگویی به سوالات و رعایت نکاتی هر چند جزئی شانس قبولی دانش آموزان در آزمون نمونه دولتی را افزایش می‌دهد. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با هدف گزینش دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی و ادامه تحصیل در پایه دهم٬ هر ساله به صورت سراسری برگزار می‌شود. دارد و پس از گزینش دانش آموز توسط آزمونی که بصورت سراسری برگزار می‌شود دانش آموز مجاز است در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کند.با مطالعه ادامه مطلب می توانید از مواردی چون شرایط و زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98 ، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 – 97 ،زمان برگزاری آزمون باخبر باشید.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 - 98

با توچه به زمان برگزاری این آزمون ، زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 - 98 برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ 27 فروردین آغاز شده و در تاریخ 5 اردیبهشت به پایان می رسد. لذا داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند می توانند در صورت دارا بودن کلیه شرایط موجو در دفترچه ثبت نام تیزهوشان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت استانی بوده و ثبت نام در اکثر استان ها اینترنتی انجام می‌شود.در زمان ثبت نام٬ دانش آموز با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی و انتخاب مدرسه و انتخاب رشته مورد نظر در پایه دهم می‌تواند بصورت اینترنتی ثبت نام کند.با عضویت در کانال نمونه دولتی می توانید از زمان دقیق برگزاری در آزمون نمونه دولتی 97 – 98 مطلع شوید.در صورت تمایل می توانید انجام برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 97 خود را به ما بسپارید.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 - 98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 ششم به هفتم و نهم به دهم دارای شرایطی می باشد که دانش آموزان در صورت داشتن این شرایط می توانند ثبت نام خودر ا انجام بدهند. اولین شرط ثبت نام مدارس تیزهوشان در دو پایه نهم و ششم داشتن تابعیت ایرانی می باشد. ملاک ثبت نام برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی نمونه دولتی کسب مقیاس “خیلی خوب” در تمام دروس و یا مقیاس “خوب” در یک درس در نوبت اول در سال تحصیلی است، بنابراین کلیه نمرات نوبت اول پایه ششم ابتدایی دانش آموز باید خیلی خوب باشد . البته اگر حداکثر یکی از نمرات خوب و بقیه نمرات خیلی خوب باشد هم مشکلی برای ثبت نام  وجود ندارد.  اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم 97 – 98 است. شرط بعدی ثبت نام در آزمون معدل دانش آموز است.به این صورت که معدل دانش آموز در نیمسال اول پایه نهم باید بالای ۱۷ باشد . برای اطلاع کامل از شرایط آزمون بر روی لینک دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 – 97 کلیک نمایید.

زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون نمونه دولتی 97 - 98

علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه دولتی توجه داشته باشید باید چند روز قبل از برگزاری آزمون جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نمایید. آزمون نمونه دولتی اوایل 97/11/03 برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و بسیاری از داوطلبان بعد از آزمون به دنبال دریافت نتیجه می باشند و از آن جایی که اطلاع دقیقی از زمان اعلام نتایج ندارند ممکن است دچار سردرگمی شوند.اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 همه ساله بعد از نتایج آزمون تیزهوشان و معمولا در دهه آخر تیرماه برای پایه ششم و نهم اعلام می شود و قبل از آن هیچ نتیجه ای حتی اعلام اسامی نفرات برتر صورت نمی پذیرد. از این رو داوطلبان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی مطلع باشند که تا قبل از این زمان نتیجه ای اعلام نخواهد شد.به محض اعلام سایر اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 97 – 98 ، اطلاع رسانی لازم در سایت ایران مشاوره و کانال تلگرامی تیزهوشان ایران مشاوره انجام خواهد شد.برای آگاهی از رتبه قبولی آزمون نمونه دولتی 96 – 97 ، بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

منابع آزمون نمونه دولتی 97 - 98

برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم٬ 100سوال از 7 درس با ضریب‌های متفاوت طراحی می‌شود. سوالات به صورت چهار گزینه‌ای هستند و داوطلب 120 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات زمان دارد. مانند اکثر آزمون‌های معتبر٬ سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز دارای نمره منفی و مثبت هستند. به این صورت که برای هر پاسخ نادرست یک امتیاز منفی و برای هر پاسخ درست 3 امتیاز مثبت در نظر گرفته می‌شود. دانش‌آموزان برای تسلط به کتاب‌های درسی خود در پایه نهم نیازمند کتاب‌های کمک آموزشی‌اند که روند درک و تسلط بر محتوای کتاب‌های درسی را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کنند.برای در دسترس داشتن مطالب بر روی لینک منابع آزمون نمونه دولتی نهم ،  دفترچه ثبت نام و ظرفیت نمونه دولتی کلیک نمایید.
 
منابع آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم ابتدایی 

آموزش قرآن و هدیه های آسمانی
10 سوال
ضریب 2
فارسی
20 سوال
ضریب 2
مطالعات اجتماعی
10 سوال
ضریب 1
علوم تجربی
20 سوال
ضریب 2
ریاضی
20 سوال
ضریب 3
 
 
منابع آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم ابتدایی 
پیام‌های آسمانی
10 سوال
ضریب 2
مطالعات اجتماعی
10 سوال
ضریب 1
علوم تجربی
20 سوال
ضریب 2
ریاضی
20 سوال
ضریب 2
فارسی
10 سوال
ضریب 2
حرفه و فن
5 سوال
ضریب 1
عربی
8 سوال
ضریب 1
زبان انگلیسی
7 سوال
ضریب 1
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان