انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در فرودگاه امام خمینی هزینه بار اضافی برای هر مسافر چقدر است؟

در فرودگاه امام خمینی هزینه بار اضافی برای هر مسافر چقدر است؟

#1
در هنگام مسافرت اگر بار زیادی و سنگین تر از حد معمول را با خود به همراه داشته باشید از شما هزینه اضافه بار را دریافت خواهند کرد. هزینه اضافه بار در فرودگاه امام نیز با توجه به شرایط و قوانین حمل بار اجرا می شود. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره هزینه اضافه بار در فرودگاه امام با ما همراه باشید.


بار اضافه در فرودگاه ها

بار اضافه به بار ای گفته می شود که از مقدار مشخصی وزنه وارد مورد نظر بیشتر باشد که بار اضافه را مبلغ بیشتری میگیرند تا در هواپیما مستقر کنند اگه دوست دارید که با باری اضافه مسافر کنید توصیه می کنیم که حداقل ۳۰ دقیقه زودتر از زمان مقرر به پذیرش بار مراجعه کنید توصیه می شود که مدارک همه مثل وجوه نقد لوازم با ارزش داروهای مصرفی و رایانه های قابل همرات در داخل کیف دستی و خود قرار دهید .

بار اضافه چیست ؟

به دلیل محدودیت فضا شاید لازم باشد کالسکه نوزادان پذیرش بار تحویل داده شود هر بسته که عبادان بیش از این میزان مجاز هک شده باشد مشمول هزینه اضافه خواهد بود در هریک از موارد که بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن حداکثر وزن مجاز هر بسته ۳۲ کیلوگرم ما حداکثر جمع ابادان ۱۵۸ سانتی متر است .

هزینه اضافه بار در فرودگاه امام

بار اضافه فرودگاه های مورد نظر هر کدام قیمت خاص خود را دارند و برای اینکه به دانلود بار اضافه فرودگاه امام خمینی چقدر است از دوستان خواهش میکنیم که در نظرات هزینه اضافه بار در فرودگاه امام را بنویسند تا بقیه دوستان از نظرات شما بهره ببرند در اینترنت هیچ نوع گزارشی درباره هزینه بار اضافه امام خمینی داده نشده است .

چمدان بدون همراه

اگرمایل نیستید هزینه اضافه بار همراه را بپردازید، تحت شرایط زیر می توانید چمدان ها و بار خود را به عنوان بار غیرهمراه با نرخ مخصوص بار ارسال کنید:

لوازم شما فقط می تواند شامل وسایل شخصی باشد. ( از قبیل آلات موسیقی ایرانی قابل حمل، ماشین تحریر و لوازم ورزشی قابل حمل و صنایع دستی ایرانی. اما لوازم و ماشین آلات صنعتی، مشروبات الكلی، عطرها، مبلمان خانگی، كالاها و نمونه های فروش كه مشمول هزینه ها و حقوق اضافه بار و بار عادی می باشند مستثنی هستند.)

مسوول مدارك و هزینه های مرتبط با بار غیر همراه (از قبیل هزینه گمرك و ترخیص بار پس از ورود به مقصد) خود شما هستید.

شما باید بلیط چارتر معتبر سفرتان را هنگام تحویل بار جهت استفاده از نرخ مخصوص اضافه بار غیر همراه ارایه دهید در غیر این صورت محموله شما مشمول نرخ معمول بار خواهد شد .

هنگام بسته بندی اقلام فاسد شدنی اجازه دارید فقط برای حمل درجامه دان مسافری ،حداكثر ۲ كیلوگرم یخ خشك (دی اكسید كربن) استفاده نمایید.

چمدان های غیر همراه ۴ روز قبل از پرواز پذیرش می شوند.

هزینه‌ پست کردن و یا حمل دریایی خیلی ارزان‌تر از حمل هوایی بارتان و یا هزینه‌های اضافه‌بار است. چمدان‌های اضافی‌تان را، اگر واقعاً به آن‌ها نیازی ندارید، به خانه برگردانید یا اگر سفر طولانی‌تری دارید آن‌ها را پیش‌پیش بفرستید.

خدمات حمل بار این امکان را به شما می‌دهند که بارتان را در یک تاریخ مشخص (بین ۴۸ ساعت تا ۵ روز بعد از رسیدن شما به مقصد) در-به-در (تحویل از در منزل و تحویل به محل نهایی مقصد) به شما تحویل دهند، بدون این‌که نیازی باشد به ترمینال بار بروید. تمام تشریفات اداری آن هم انجام و مدیریت می‌شود. هزینه‌ی آن از حمل بار هوایی ارزان‌تر است ولی باز هم نسبتاً گران است.

اگر ناچارید که بار زیادی داشته باشید، حتماً بلیط چارتر هواپیما First Class یا Business Class بگیرید. گران‌تر هست، درعوض، بسیاری از خطوط هوایی امکان حمل بار بیش‌تری به شما می‌دهند.

در خطوط هوایی ایران هم همین قواعد صدق می کند و میزان بار مجازتان با توجه به این كه به كجا مسافرت می كنید، بستگی به وزن و تعداد بار شما دارد. در بیشتر خطوط هوایی ایران بسته های بیش از ۳۲ كیلوگرم قابل پذیرش نیستند. اما ممكن است میزان بار مجاز ذكر شده در شركت های هوایی مختلف، متفاوت باشد.

هربسته ای كه ابعاد آن بیش از میزان مجاز ذكر شده باشد مشمول هزینه اضافی خواهد بود.

هربسته ای كه ابعاد آن بیش از میزان مجاز ذكر شده باشد مشمول هزینه اضافی خواهد بود . در هر یك از موارد چه بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن ،حداكثر وزن مجاز هر بسته ۳۲ كیلوگرم و حداكثر جمع ابعاد آن ۱۵۸ سانتی متر است.

علاوه بر میزان بار مجازی كه به طور رایگان حمل می شود، شما می توانید لوازم شخصی خود را به داخل كابین هواپیما ببرید. این اقلام (كه شامل خریدهای معاف از مالیات نیز می شوند) باید به صورتی مطمئن در كمدهای بالای سر یا زیر صندلی جلو جای گیرند.

به دلیل محدودیت فضا شاید لازم باشد كالسكه نوزادان هنگام پذیرش بار تحویل داده شود .

توصیه می شود مدارك مهم ، وجوه نقد ، لوازم با ارزش ، داروهای مصرفی و رایانه های قابل حمل را داخل كیف دستی خود قرار دهید.

از حمل وسایلی كه امنیت را به مخاطره می اندازد (از قبیل اسلحه های بدل، چاقو و موارد مشابه) در كیف های دستی خودداری کنید تا در بخش امنیتی فرودگاه معطل نشوید.

اگر قصد دارید با باری اضافه سفر كنید توصیه می شود حداقل ۳۰ دقیقه زودتر از زمان مقرر به پذیرش بارمراجعه کنید.

شرکت مسافرتی خرید بلیط هواپیما با تهیه مجموعه کاملی از بلیط هواپیماهای امن در مسیرهای مختلف سعی کرده تا سفری مطمئن و لذت بخش را برای همه مسافران تدارک ببیند. شما با مراجعه به سایت خرید بلیط بالاپر می توانید از همه بلیط های موجود در مسیر دلخواه تان باخبر شوید و بلیط های سیستمی و چارتر را برای مسافرت خود انتخاب و اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید درباره کلاس پرواز g و درصد احتمال سقوط هواپیما اطلاعات خوبی به دست بیاورید تا بهترین بلیط را برای مسافرت خودتان خریداری نمایید. آرزوی سفری امن و پر از شادی را برای شما داریم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان