انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

مزایای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

#1
برای داشتن یک وب سایت موفق باید دست به دامن ابزارهای زیادی شد. طراحی سایت به تنهایی عامل موفقیت شما نیست و به برای توسعه آن باید فعالیت‌های متفاوتی داشته باشید. یکی از مهمترین مکان‌ها که باید به منظور توسعه طراحی وب سایت خود در آن فعالیت بسیار بسیار زیادی داشته باشید، شبکه های اجتماعی است. مزایای شبکه های اجتماعی برای صاحبان وب سایت بی‌شمار است.
مزایای شبکه های اجتماعی برای وب مسترها
یکی از مهمترین مزایای شبکه های اجتماعی برندسازی است. امروز کاربران زمان زیادی را در طول روز در شبکه های اجتماعی صرف می‌کنند، پس دیده شدن نام برند و وب سایت شما در آن‌ها، به معنی کمک به شناخته شدن خواهد بود. کاربری که به طور مرتب مطالبی از وب سایت شما را در رسانه های اجتماعی مشاهده کند، خواه ناخواه این نام در ذهنش نقش خواهد بست.

[عکس: social-media-1.jpg]

افزایش بازدید

تعدد کاربران در شبکه های اجتماعی سبب می‌شود بازدید وب سایت شما افزایش پیدا کند که یکی از مهمترین اصول در موفقیت یک طراحی وب سایت است. کاربران امروز بیشتر از شبکه های اجتماعی به منظور دسترسی به مطالب مختلف استفاده می‌کنند. به همین دلیل یکی از مزایای شبکه های اجتماعی برای شما افزایش مخاطب خواهد بود.

[عکس: social-media-3.jpg]

لینک سازی

همانطور که می‌دانید بدون  کار به هیچ جایی نخواهید برد. درست است که اصول سئو باید توسط متخصصان بر روی وب سایت شما پیاده شود، اما می‌توان گوشه‌ای از فعالیت‌ها را خود به دست گرفت. یکی دیگر از مزایای شبکه های اجتماعی لینک سازی است. گوگل به حضور فعال وب سایت ها در این رسانه ها اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد لینک‌های زیادی از وب سایت‌ها در شبکه های اجتماعی ببیند.

[عکس: social-media-2.jpg]

استفاده رایگان
برای طراحی وب سایت باید بسته به درخواست‌های خود هزینه‌هایی را پرداخت کنید، حال آنکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. می‌توان برخلاف وب سایت خود، بدون ترس از پر شدن فضای حافظه، هر میزان اطلاعات را در آن‌ها بارگذاری کرد.
سهولت در دسترسی
مزایای شبکه های اجتماعی به همین موارد ختم نمی‌شود. همه رسانه های اجتماعی دارای اپلیکیشن‌های موبایل برای سیستم عامل‌های مختلف هستند که دسترسی به آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. امروز کاربران ابزارهای موبایلی را بسیار بیشتر ترجیح می‌دهند، به همین دلیل با فعالیت در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده خواهید شد.

[عکس: social-media-5.jpg]

در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم؟
درست است که با فعالیت در هر شبکه اجتماعی از بیشتر مزایای آن مخصوصا لینک سازی بهره برده و امتیاز خود نزد گوگل را زیاد می‌کنید، اما بسته به محل زندگی خود، بازخورد متفاوتی از هر کدام خواهید داشت. به عنوان نمونه قرار دادن لینک های وب سایت شما در فیس بوک و همچنین گوگل پلاس اهمیت زیادی از نظر سئو دارد، اما متاسفانه تعداد کاربران ایرانی فعال در آن‌ها بسیار کم است. به همین دلیل در فاکتورهایی همچون برندسازی و افزایش بازدیدکننده آن‌چنان موفق نخواهید بود.
بهتر است به منظور لینک سازی و بهره بردن از مزایای شبکه های اجتماعی، در تمامی موارد محبوب و حتی آن‌هایی که زیاد شناخته شده نیستند فعالیت کنید، اما عمده تمرکز خود را بر روی تلگرام و اینستاگرام قرار دهید. این دو، محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی نزد کاربران ایرانی هستند و بدون شک بازدیدکننده‌های زیادی از آن‌ها دریافت خواهید کرد.
برای کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون روش صحیح فعالیت در شبکه های اجتماعی با اینتن تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان سئو ما استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان