انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تخته زیرپایی

تخته زیرپایی

#1
Rainbow 
در انواع عملیات ساختمانی از  استفاده می شود .در عملیات ساخت و ساز بسیاری اوقات نیاز است تا کارگران از تخته ای برای زیر پای خود استفاده نمایند .
 نیز به همین سبب دارای کاربرد بالایی می باشد .
تخته بنایی یا تخته زیرپایی با توجه به مکان قرار گیری و کاربرد آن دارای انواع مختلفی می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید نوع خاصی را سفارش دهید .
از تخته زیرپایی در گچ کاری ساختمان ، گچ کاری سقف ، گچ کاری دیوار ، رنگ آمیزی دیوار و سقف ها ، تعمیر و ساخت قسمت های مختلف ساختمان و … استفاده می شود .
کارگران با قرار گرفتن بر روی این تخته ها راحت تر می تواند عملیات ذکر شده را انجام دهند . تخته بنایی بر روی داربست فلزی و چوبی ساختمان قرار می گیرند و حرکت کارگران را در قسمت های مختلف آسان تر می کنند .
تخته زیرپایی در کشور ما در دو نوع رایج می باشد .
تخته زیر پایی ایرانی
تخته زیرپایی روسی
تخته بنایی روسی از کیفیت بالایی برخوردار است . در ایران نیز شرکت های بسیاری به عرضه تخته زیرپایی اقدام می کنند .
تبریز صنعت نیز به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه تخته روسی ، پلی وود ، تخته چندلایی ، تخته بنایی تبریز یا  و … می باشد که در این زمینه فعالیت دارد .
تخته بنایی ایران با طول حدود 4 متر عرضه می شود . ضخامت تخته زیرپایی نیز معمولا 5.2 می باشد . تخته بنایی در عرض های مختلف تولید می شود و معمولا در عرض های 10 – 12 – 15 سانتی متر می باشد . این عرض متغیر موجب می شود از این تخته به راحتی در مکان های مختلف و بر روی داربست های مختلف استفاده نمود .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان