انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کوش آداسی آرامش و آفتاب بی پایان

کوش آداسی آرامش و آفتاب بی پایان

#1
سلام.
سفر به ترکیه یکی از اصلی ترین گزینه های پیش روی ایرانیان برای تعطیلات و انتخاب قصد سفر می باشد.
استانبول آنتالیا بدروم مارماریس و کوش آداسی همواره جزو لاینفک تبلیغات گردشگری و البته مطلوب و محبوب ایرانیان می باشد.
اما دلیل این محبوبیت در بین ایرانیان چیست ؟ البته لازم به ذکر است ترکیه در بین دیگر ملیت ها ازقبیل روسیه آلمان بلاروس و اعراب از محبوبیت خاص برخوردار است و تعداد زیادی از مسافران 
ترکیه را نیز ارن اقوام تشکیل می دهند.
اما خوب برگردیم به ایران و ایرانی. اول از همه استانبول  که تقریبا 80 درصد دلیل مسافرت به این شهر خرید از مراکز خرید متعدد و متنوع آن است. پیشرفت و رونق صنعت پوشاک در این کشور جذابیت زیادی هم برای مسافران هم برای تجار ایرانی اعم از خرده فروش و عمده فروش دارد که دلیل بسیاری از مسافران از انتخاب تور استانبول می باشد.
[عکس: istanbul-1.jpg]

اما دیگر شهر های مطرح ترکیه دارای شرایط تقریبا برابر می باشند. دریا،ساحل،آفتاب ، تفریحات آبی و هتل های All به معنی صبحانه + نهار+ شام ++ میان وعده + نوشیدنی بی پایان.
بله تمام این امکانات در کنار یکدیگر این سفر تبدیل به رویایی شیرین برای ایرانیان کرده است.
اما در این میان هر کدام از این شهر ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد. تور مارماریس را معمولا کسانی که به دنبال تعطیلاتی آرام و ریلکسینگ می گردند انتخاب می کنند..
تور آنتالیا با تعداد بسیار بالای هتل ها و کلاب های شبانه برای جوانان زوج ها و خانواده ها بسیار مناسب می باشد.
امادر باره تور کوش آداسی. این شهر دارای تفاوت های بسیاری با دیگر شهر ها می باشد.
تور کوش آداسی شهری تقریبا کوچک در استان آیدین و در 45 کیلومتری شهر ازمیر  و فرودگاه عدنان مندرس میباشد. این شهر که در نزدیکی مرز یونان و در فاصله کتر از یک ساعت از جزایر یونان می باشد.
به همین دلیل در تمام طول سال شما شاهد ورود تعداد زیادی از کشتی های تفریحی کروز از سرتاسر دنیا به این شهر می باشد. و همواره تعداد زیادی از مسافران اروپایی در این شهر دیده می شوند.
که همین امر باعث شده تا مردم این شهر بسیار آشنا با آداب ورسوم اروپایی باشند و تقریبا همگی زبان انگلیسی بلد باشند ( برخلاف شهر استانبول یا آنتالیا).

تور لحظه آخری کوش آداسی با قیمت های بسیار نازل انتخاب بسیار مناسب برای مسافرانی می باشند که به دنبال سفری آرام و دلچسب به شهری آرام و زیبا و سواحلی گرم هستند می باشد.
[عکس: kusadasi-2.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان