انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع واچرها را بشناسید

انواع واچرها را بشناسید

#1
واچر (تاییدیه رزرو) در سایت بالا پر به زبان انگلیسی و به صورت آنی صادر می‌شود. به این صورت که انجام کلیه مراحل رزرو در سایت رزرو هتل بالاپر کاملا آنلاین بوده و نیاز به تماس تلفنی یا مکاتبه با آژانس و یا دفتر سایت ندارد.



واچر یعنی چه، واچر همان تاییدیه بلیط خریداری شده شماست که به ایمیل و یا موبایل تان ارسال می شود. شما بعد از خرید بلیط و طی کردن تمام مراحل خرید بلیط هواپیما می توانید تاییدیه خریدتان را در ایمیل دریافت کنید و از خریدتان مطمئن شوید.

در این سایت چنانچه مراحل رزرو هتل تا مرحله پرداخت طی شود، قادر خواهید بود واچر (تاییدیه رزرو) را از طریق پنل کاربری خود در صفحه‌ی "مدیریت رزروهای من" به صورت آنی دریافت نمایید. واچر در اصل سند مالکیت زمانی و نشانه قطعی شدن رزرو شما در هتل مقصد است.

با استفاده از اطلاعات واچر صادر شده و ارائه آن به هتل، می‌توانید وارد هتل مقصد شوید و سرویسی که رزرو کرده‌اید را دریافت نمایید.



واچر یعنی چه در واقع واچر سند مالکیت زمانی و علامت قطعی شدن خرید بلیط شما است. شما با استفاده از مشخصات و شماره واچر بلیط صادر شده می توانید به بلیط خودتان در تمامی سامانه های فروش بلیط دسترسی داشته باشید و از خرید بلیط خودتان اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که بعد از کامل کردن مرحله های خرید بلیط هواپیما بالاپر، بلیط به ایمیل شما ارسال نشد، خواهشمندیم ابتدا قسمت های Junk ، Spam  یا Promotionایمیلی را که در سایت وارد کرده اید را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که بلیط خریداری شده شما به اشتباه وارد این بخش ها نشده باشد.

بعد از اینکه از ارسال شدن این پیام به ایمیل تان مطمئن شدید می توانید از بلیط خودتان پرینت بگیرید و آن را تا زمان پروازتان در پیش خودتان نگه دارید.

اما اگر این پیام را در هیچ یک از بخش های ایمیل تان پیدا نکردید هر چه زودتر با بخش پشتیبانی سایت بالا پر تماس بگیرید و مورد را گزارش کنید تا همکاران ما زودتر به مشکل شما رسیدگی کنند و علت فرستاده نشدن شماره واچر یعنی چه را پیدا کنند و برای شما این شماره را دوباره بفرستند.

همینطور در صورتی که با نام کاربری بلیط هواپیما را خریداری کرده اید، به حساب کاربری خودتان در سایت بالا پر بروید و بایگانی بلیط های خریداری شده خودتان را در این بخش کنترل کنید و از صادر شدن بلیط تازه خریداری شده مطمئن شوید و از همانجا نیز می توانید نسبت به پرینت بلیط هواپیما اقدام کنید.



نحوه استفاده در مراکز تفریحی

شما با داشتن یک عدد واچر برای یک مرکز تفریحی و رفتن به آنجا از طریق آدرس مشخص شده در واچر ، فقط با پرداخت یک ورودی و ارائه واچر تخفیف آن مرکز ، ۲ عدد بلیط ورودی آنجا را دریافت خواهید کرد. یعنی متصدی فروش بلیط از شما پول یک بلیط ، و یک واچر تخفیف را دریافت می کند اما به شما ۲ بلیط  می دهد. بنابراین ۲ نفر می توانند از آن مرکز استفاده کند.

Entertainer

یکی از شرکت هایی می باشد که این واچر های تخفیف را ارائه می کند. این شرکت بیشتر در کشور های خاورمیانه، آسیا، آفریقا و اروپا فعالیت می کند و هم اکنون با ۴۶ محصول، ۴۰ شهر از ۱۵ کشور جهان را پوشش میدهد.

هدف استفاده از واچر کاهش هزینه ی سفر است که این کاهش هزینه شامل تفریحات، رستوران ها، کافه ها و فست فود ها است .

شرکت مسافرتی خرید بلیط هواپیما بالاپر با تهیه مجموعه کاملی از بلیط هواپیماهای امن در مسیرهای مختلف سعی کرده تا سفری مطمئن و لذت بخش را برای همه مسافران تدارک ببیند. شما با مراجعه به سایت خرید بلیط بالاپر می توانید از همه بلیط های موجود در مسیر دلخواه تان باخبر شوید و بلیط های سیستمی و چارتر را برای مسافرت خود انتخاب و اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید درباره کارت پرواز چیست اطلاعات خوبی به دست بیاورید و مدارک لازم در فرودگاه امام را آماده کنید تا بهترین بلیط را برای مسافرت خودتان خریداری نمایید. آرزوی سفری امن و پر از شادی را برای شما داریم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان