انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک سایت خرید و فروش کالا خوب داشته باشیم؟

چگونه یک سایت خرید و فروش کالا خوب داشته باشیم؟

#1
سایت خرید و فروش کالا به وب سایتی گفته می‌شود که از طریق آن بتوان بدون نیاز به مراجعه حضوری، به مشتریان سرویس داد و محصولات خود را به آن‌ها ارائه کرد. در این نوع طراحی سایت که روز به روز محبوب‌تر می‌شود، امکانات زیادی وجود دارد که در مقایسه با خرید حضوری مزیت محسوب می‌شوند. محبوبیت روز افزون انواع سایت خرید و فروش کالا دقیقه به همین دلیل است.
سایت خرید و فروش کالا چیست؟
طراحی وب سایت شامل دسته‌ بندی های مختلفی است که بر اساس کاربرد آن تعریف می‌شوند. به عنوان نمونه می‌توان به وب سایت های شرکتی و وب سایت های شخصی اشاره کرد. یک وب سایت شرکتی معمولا دارای امکانات و ابزارهای تحت وب خاصی نبوده و تنها به عنوان شعبه مجازی آن شرکت به شمار می‌آید. وب سایت شخصی نیز به یک شخص حقیقی مربوط می‌شود و بسته به زمینه فعالیت وی ویژگی‌ های ظاهری متفاوتی خواهد داشت. اما در بین این انواع، سایت خرید و فروش کالا از همه محبوبتر بوده و امروز طرفداران بیشتری پیدا کرده است.


[عکس: Online-Store-2-3.jpg]  سال‌ها پیش کمتر کسی به خرید به صورت اینترنتی اعتماد می‌کرد، اما امروز خرید از سایت خرید و فروش کالا برای کاربران تبدیل به یک اولویت شده و حتی به خرید به این صورت اعتماد بیشتری دارند. مزیت مراجعه به طراحی سایت فروشگاهی عدم نیاز به تلف کردن وقت در مسیر، صرف وقت و دیگر موارد است. می‌توان خیلی راحت و در چند دقیقه محصول مورد نظر را انتخاب، مبلغ آن را پرداخت و سپس کالا را درب منزل و یا محل کار دریافت کرد.

یکی از ویژگی‌ هایی که در یک سایت خرید و فروش کالا خوب وجود داشته و جذابیت خرید آنلاین را برای کاربران بیشتر می‌کند امکان جستجو درون محصولات محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توان از بین تمامی محصولاتی که در دسته‌ بندی مورد نظر ما قرار دارند، چند آیتم را انتخاب و بعد از قرار دادن کنار یکدیگر با هم مقایسه کرد. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود بهترین محصول ممکن را خریداری کرده‌ایم. هر کاربر درون یک سایت خرید و فروش کالا دارای پروفایل مخصوص به خود بوده و به این ترتیب می‌تواند به تاریخچه خریدهایش دسترسی پیدا کند.

[عکس: Online-Store-1-3.jpg]

برای طراحی سایت و داشتن یک سایت خرید و فروش کالا هیچ نیازی به داشتن فروشگاه فیزیکی بسیار بزرگ نیست، چرا که فروشگاه های زیادی بعد از طراحی سایت فروشگاهی خود درست در زمانی که سرمایه محدودی داشتند، توانستند با فعالیت اینترنتی خوبريال محیط فیزیکی خود را گسترش بدهند.
یکی از امکانات متداول سایت خرید و فروش کالا امکان پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی است. به این ترتیب دیگر نیازی به پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت نبوده و دردسرهای مربوط به این کار از بین می‌رود. اما برای دریافت درگاه اینترنتی باید حتما دارای ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی باشید، وگرنه بانک ها از ارائه درگاه بانکی به شما خودداری خواهند کرد. نحوه دریافت ای نماد را در مطالبی جداگانه توضیح داده‌ایم.
مقاله پیشنهادی: راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ در طراحی سایت فروشگاهی

[عکس: Online-Store-4-3.jpg]


اگر شما نیز مالک یک فروشگاه فیزیکی بوده و مدت‌ ها است به گسترش کسب و کار خود به وسیله راه‌ اندازی یک سایت خرید و فروش کالا فکر می‌کنید، بهتر است هم اکنون دست به کار شوید. وجود فروشگاه های متعدد در زمینه کاری شما هیچ محدودیتی ایجاد نکرده و از پیشرفت شما جلوگیری نمی‌کنند، چرا که تجربه نشان داده هر وب سایت می‌تواند با فعالیت مناسب، حتی رقیب های بسیار قدیمی‌تر را نیز کنار بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی یک سایت خرید و فروش کالا و هزینه های مربوط به آن با اینتن تماس بگیرید. کارشناسان اینتن با ارائه اطلاعات کافی به شما کمک می‌کنند به لطف داشتن دید بازتر، تصمیم صحیح‌تری اتخاذ کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان