انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در و پنجره دوجداره upvc کشویی فرانسوی چیست؟

در و پنجره دوجداره upvc کشویی فرانسوی چیست؟

#1
درب پاسیو کشویی فرانسوی
درب های کشویی فرانسوی یک راه حل زیبا و مناسب برای فضاهای محدود برای افرادی هستند که به دنبال تابش نور بیشتر به فضای داخلی خانه خود هستند. به دلیل طراحی شیک و منحصر به فرد آنها، می توانید از افزایش بهره وری انرژی لذت ببرید و خانه خود را به فضایی دلنشین تبدیل کنید. اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد   فرانسوی پاسیو و جاذبه های خاص آنها جمع آوری کنیم.

درب های بیرونی کشویی فرانسوی چیست؟
قبل از بحث در مورد درب های کشویی بیرونی فرانسوی، بیایید ابتدا با درب های فرانسوی به طور کلی آشنا شویم. یک درب فرانسوی یک سازه سبک است که دارای پانل های شیشه ای کوچک در کل طول و عرض خود می باشد. به همین دلیل، مدل های کوچکتر آنها معمولا به عنوان پنجره های فرانسوی شناخته می شوند.

تنها تفاوت بین درب ها و پنجره های فرانسوی نحوه استفاده از آنها است، یکی کوچکتر از دیگری است.

ویژگی اصلی یک درب یا پنجره فرانسوی این است که این یک جفت پنجره یا درب دو طرفه است که از وسط باز می شود، یا به سمت داخل و یا خارج.

جذابیت آنها برای بسیاری از صاحبان خانه ها، به غیر از عملکرد، ظاهر آنها است. داشتن چند پانل شیشه ای منحصر به فرد در داخل قاب درب های فرانسوی، به آنها یک ظاهر کلاسیک داده است.

هنگامی که صحبت از نسخه های کشویی به میان می آید، تفاوت در ظاهر آنها و باز شدن به سمت دو طرف از مرکز است، نه عملکرد آنها، چرا که مردم می خواهند آن را حفظ کنند.

[عکس: iran-upvc-french-2.jpg]

درب های فرانسوی به دو دسته تقسیم می شوند: داخلی و خارجی.همانطور که از نام آنها پیداست، یک درب بیرونی فرانسوی برای اتصال داخل خانه به پاسیو یا فضای بیرونی استفاده می شود. نسخه معمولی خارجی یا داخلی همانند هر درب سنتی باز می شود. با این حال، طرح های مدرن قابلیت های کشویی دارند که ارزش بیشتری را به این طراحی دوست داشتنی اضافه کرده است.درب خارجی کشویی فرانسوی ممکن است مانند یک درب معمولی در هنگام بسته بودن به نظر برسد، اما تفاوت در مکانیسم باز شدن آن است. با یک درب کشویی، قابلیت های مختلفی را به دست می آورید در حالی که هنوز از همان ظرافت ظاهری که درب های معمولی فرانسوی دارند، لذت خواهید برد.

ویژگی های اصلی طراحی درب های خارجی فرانسوی پاسیو چیست؟
اول از همه، شما نیاز به عرض بازشو در دسترس دارید تا بتوانید از یک درب پاسیو کشویی استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، 2 مورد از ویژگی های درب های پاسیو فرانسوی که مردم می خواهند حفظ کنند عبارتند از:

باز شدن از مرکز

ظاهر کلاسیک

در حالت ایده آل، پانل ها باید همگی هم اندازه باشند تا زمانی که بخش های مرکزی باز می شوند، خروجی / ورودی مناسب و معقول را در اختیار شما قرار دهند. اگر 2 پانل جانبی به طور قابل توجهی کوچکتر از پانل های درب باشند، بنابراین شما فضای زیادی برای عبور نخواهید داشت.

مصالح سازنده:
همانند دیگر درب های مسکونی و پنجره ها، گزینه های زیادی برای یک فرانسوی کشویی وجود دارد.

UPVC:
به عنوان یک عایق طبیعی که به راحتی می تواند در پنجره ها و درب ها به کار برده شود، UPVC به طور گسترده ای در ساخت درب های پاسیو استفاده می شود. درب های بزرگتر نیاز به پروفیل های UPVC تقویت شده با فولاد دارند تا مقاومت مورد نیاز را به چارچوب دهند.

به لحاظ ظاهری، در حدود 15 تا 20 رنگ مختلف برای UPVC در بازار وجود دارد که با روکش های سطحی با “طرح چوب” عرضه می شوند. رنگ ها به صورت دائمی، مقاوم در برابر محو شدگی و لایه لایه شدن هستند. عایق بسیار خوب برای صدا و دما هستند.

به لحاظ قیمت، آنها قیمتی متعادل و معمولی دارند.

[عکس: iran-upvc-french-3.jpg]

فریم های تقویت شده با فولاد برای UPVC
درب ضد سرقت / ضد ضربه
برای اینگونه درب ها، شما می توانید به طور خاص فضاهای شیشه ای فردی بر روی درب خود داشته باشید، دو روش معمول برای ایجاد یک پنجره کوچک، قرار دادن فضاهایی بین شیشه ها در واحدهای دو جداره مهر و موم شده یا ایجاد شبکه ای بر روی سطح شیشه می باشد.

قرار دادن این شبکه ظاهر بسیار واقع بینانه تری در مقایسه با آنچه که فکرش را می کنیم، می دهد.

درب کشویی فرانسوی در اندازه ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود، اما پیکربندی چهار درب نیاز به حداقل 2/9 تا 3/0 متر و حداکثر عرض به میزان 4/1 تا 4/2 متر دارد. دهانه های کوچکتر یا بزرگتر پانل های بیشتر یا کمتری را نیاز دارند.

گزینه هایی برای نوع لعاب

با یک درب شیشه ای کشویی کامل مثل این، 3 جنبه حائز اهمیت بیشتری است که شامل: ایمنی، امنیت و بهره وری انرژی است.

ایمنی و امنیت:
برای محافظت از افراد در مقابل آسیب های جسمانی، لازم است که در درب کشویی فرانسوی از شیشه ی ایمنی حرارت دیده و یا شیشه ی چند لایه برای استفاده شود.

شیشه های سخت شده تحت اثر گرما قرار می گیرند تا وقتی که بافت های آنها شکسته شود (مثل شیشه جلو اتومبیل) تا به قطعات کوچک و با خطر کمتر تبدیل شود. در حقیقت، در اغلب موارد، شیشه های خردشده در داخل قاب بر سر جای خود قرار می گیرند، و این باعث می شود که خطر کمتری داشته باشند.

شیشه لمینت به طور موثر یک ساندویچ شیشه ای است، با یک نوار پلاستیکی که به عنوان “پر کننده” عمل می کند. هنگامی که شیشه می شکند، در موقعیت خود باقی می ماند و کاملا ایمن است.

سختی هر دوی این شیشه ها، آنها را به طور کامل ایمن می کند به طوریکه با ضربه اول به سختی می توان آنها را شکست که برای مقابله با نفوذ سارقان یا عوامل نفوذی بسیار کارآمد می باشند.

بهره وری انرژی:
برای درب کشویی فرانسوی استاندارد پذیرفته شده به عنوان واحد بهینه برای شیشه دو جداره، ضخامت 16 میلی متر است. این از 2 صفحه شیشه ای با ضخامت 4 میلی متر که با یک شکاف 16 میلی متری جدا می شوند، ساخته شده است که ضخامت کلی آن 24 میلی متر است. انواع 28 میلی متر کمی کارآمدتر هستند (شکاف 20 میلی متری). اگر عرض شکاف بیش از حد زیاد باشد، می تواند باعث گردش هوا در فضای داخلی شده و عملکرد را با مشکل مواجه کند.

اصلاحات بیشتر می تواند با استفاده از شیشه های با قدرت عایق کاری بیشتر و پر کردن شکاف با یک گاز بی اثر مانند آرگون، زنون یا کریپتون برای درب کشویی فرانسوی حاصل شود.

شیشه های دو یا سه جداره: یکی از ویژگی های شیشه های دوجداره این است که آلودگی صوتی را کاهش می دهد، با ارتقا آن به حالت سه جداره، توانایی پنجره برای کاهش آلودگی های صوتی افزایش می یابد. اما، شما باید هزینه بیشتری را برای شیشه های سه جداره بپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان