انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صدمات ناشی از حمل و جابه جایی بارها به صورت نادرست چیست ؟

صدمات ناشی از حمل و جابه جایی بارها به صورت نادرست چیست ؟

#1
بسیاری از کارگران زحمت کش ، شغل و کارشان حمل و جابه جایی بارهای سنگین و سخت است و پس از مدتی دچار مشکلات و درد در بدن خود می شوند. برای آنکه بتوانند از شیوع این دردها جلوگیری کرد می بایست یک سری دوره ها و یا آموزش های رایگان را در اختیار این افراد قرار داده شود تا آمار و درصد این آسیب ها را کاهش داد.

• برخی از حادثه ها و اتفاقانی که باعث آسیب به کارگران می شوند ، عبارتند از :
۱٫ سقوط کارگر از ارتفاع
۲٫ پیچ خوردگی پا و یا دست آنها
۳٫ رگ به رگ شدن
۴٫ عدم اطلاع از روش های درست جابه جایی و بلند کردن اجسام سنگین
۵٫ عدم در نظر گرفتن ایمنی در هنگام کار
۶٫ بی توجهی به دردهای مضمن
برخی از این حادثه ها جبران ناپذیر هستند و نمی توان خسارت ناشی از آنها را رفع کرد و تا آخر عمر برای فرد باقی می مانند. برای آنکه از این حادثه های تلخ و آسیب های شدید جلوگیری به عمل آید ، بهتر است به نکات زیر توجه شود:
• کشیده شدن عضله ها
کشیده شدن و یا گرفتگی عضله ها ، در واقع گرفتن بدون دلیل و بدون اراده آنها می باشد که اکثرا با درد همراه است. این دردها خود به خود خوب می شوند. دلیل این گرفتگی ها معمولا استفاده بسیار زیاد از عضله ، کم خوردن آب ، انجام کارهای سنگین و سخت ، قاطی شدن مایعات و الکترولیت ها در بدن ، از بین رفتن املاح ضروری بدن و … می باشد .
برای رفع این دردهای عضلانی می توان کارهای مختلفی را انجام داد، مانند : کمک گرفتن از کیسه آب یخ و گرم ، آشامیدن مقدار کافی آب ، استراحت آن عضله ، دریافت ماساژ برای ناحیه آسیب دیده و ….
البته علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، بیشترین علتی که بدن کارگران حمل بار دچار این عارضه می شود ، ضربه های ناشی از حمل وسایل سنگین به بدن آنها می باشد.
کارگران گرامی می توانند قبل از حمل بارها از : مچ بند و کمربندهای مخصوص استفاده کنند تا فشارهای وارد به بدنشان را کمتر کند. همچنین در انتخاب کفش کار نیز باید دقت کافی را به خرج دهند.
• ضربه دیدن بدن کارگران
در این شرایط کارگران با یک جسم متحرک و یا ثابت برخود می کنند که با توجه به نوع برخود می تواند آسیب های کوچک یا بزرگی را به فرد وارد کند. مثلا امکان دارد وسیله سنگین از دست کارگران رها شود و به روی پای آنها بیفتند.
• کمرهای پر درد کارگران حمل بار
بسیاری از این افراد ، بعد از گذشت زمان اندکی دیگر نمی توانند این کار را ادامه دهند زیرا این افراد همواره شاهد درد در کمرهای خود هستند به طوریکه حتی گاهی از انجام کارهای روزانه خود نیز عاجز می مانند.
یکی دیگرازسختی های این کار، عدم رضایت مشتریان برای پرداخت پول بیشتربرای بارهای بسیار سنگین است که در ابتدای کار توسط مشتری بیان نشده است. گاهی هم اتفاق می افتند با وجود همه ی تلاش های کارگران ، قسمتی از وسایل منزل آسیب می بیند و یا ظرفی می شکند که در این زمان داشتن بیمه بار، می تواند بخشی از این خسارت وارد شده را جبران کند.
شما همشهریان تهرانی برای جابه جایی بارها و کالاهای خود می توانید با شرکت سریع بارتهران تماس حاصل فرمایید .همکاران ما به طور شبانه روزی و در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند بود.




باربری سریع بار
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

صدمات ناشی از حمل و جابه جایی بارها به صورت نادرست چیست ؟

#2
کفش کار به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، می‌تواند به راحتی از آسیب‌های جانبی و تصادفات کاری جلوگیری کند. ویژگی‌های اصلی کفش کار شامل مقاومت در برابر آسیب، امنیت، راحتی، استحکام و قابلیت تنظیم هستند. برای این منظور، باید از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود. جنس رویه، زیره و بخش داخلی کفش باید با مواد مقاوم در برابر آسیب ساخته شده باشند. همچنین، باید دارای پوشش فولادی یا پلاستیکی برای حفاظت از پاها در برابر ضربات و فشار باشند. کفش کار باید برای استفاده روزانه راحت باشد و دارای پارچه‌های نرم و مناسب برای تنفس پوست باشند. قابلیت تنظیم کفش کار نیز بسیار مهم است و باید دارای بندهای قابل تنظیم و فشار قابل تنظیم باشند. در نهایت، برای خرید کفش کار، باید به ویژگی‌های فوق توجه کرد و کفشی با کیفیت و مقاوم انتخاب کرد.
برای خرید کقش کار به سایت تنظیف مارکت سری بزنید :
https://tanzifmarket.com/product/12/%DA%...A7/?vid=31
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان