انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اینکوترمز چیست؟

اینکوترمز چیست؟

#1
اینکوترمز چیست؟
شاید برای بار اول باشد که واژه اینکومتر را می شنوید ، پس باید بدانید که تلفظ دقیق این کلمه اینکوتِرمز می باشد و خلاصه شده عبارت   International Commercial Terms= Incoterms می باشد.

 

این واژه را اولین بار اتاق بازرگانی بین الملی مطرح کرد. به گروهی از اصول و قوانین از قبل تعریف شده ای گویند که از این قوانین در داد وستد و خرید و فروش های میان کشورها استفاده می شود.

• تعریف اتاق بازرگانی بین المللی چیست ؟

این انجمن در سال 1919 شروع به فعالیت کرد و در طول این سال ها توانسته است ،ارتباط تجاری و خرید و فروش ها را در تمام دنیا کنترل کند و کار را برای صاحبان این حرفه بیشتر از پیش آسان کند وبه طور گسترده در قراردادهای بین المللی و داخلی و برای فروش کالاها استفاده می شود.

این قوانین توسط دولت ها و شرکت های حمل و نقل در سراسر جهان پذیرفته شده و برای جلوگیری از عدم اطمینان یا سوء تفاهم ها استفاده می شوند. اینکوترمز حقوق و تعهدات هر یک از طرفین را مشخص می کند و قرارداد ها را برای تحویل و فروش کالاها بین طرفین مشخص می کند.

Incoterms یا شرایط تجاری بین المللی یک سری از شرایط تجاری از پیش تعریف و منتشر شده توسط اتاق بازرگانی بین المللی ICC) ) و مربوط به قانون تجارت بین المللی است. ازاین قوانین به طور گسترده در معاملات تجاری و یا فرآیندهای تهیه و فروش بین المللی استفاده می شود. یک سری از اصطلاحات تجاری مربوط به شیوه های فروش مشترک قراردادی وجود دارد ، قوانین Incoterms عمدتا برای توضیح موضوعات زیرمی باشد.

• ارتباط وظایف 

• هزینه ها 

• خطرات مربوط به حمل و نقل و یا حمل و نقل جهانی و یا تحویل کالا 

Incoterms،  قراردادهای فروش را تعریف می کند که تعهدات ، هزینه ها و خطرات مربوط به تحویل کالا را از فروشنده به خریدار اطلاع می دهد، قوانین اینکوترمز به طورمستقیم قراردادها را تعیین نمی کند و قیمت قابل پرداخت ، ارز یا شرایط اعتباری را مشخص  نمی کند، بلکه قانون قرارداد را برای انتقال کالا تعریف می کند.

قوانین Incoterms توسط دولت ها ، مقامات حقوقی و پزشکان در سراسر جهان برای تفسیر از اصطلاحات رایج در تجارت بین المللی پذیرفته شده است. آنها قصد دارند تا عدم اطمینان های ناشی از تفاسیر متفاوتی که کشورهای مختلف از قوانین دارند را کاهش دهند یا حذف کنند." Incoterms"  یک علامت تجاری و به طوراختصاری به صورت ICC ثبت شده است. تعهدات تمام طرف های درگیر درمعاملات بین المللی روشن و درک شده است.

هنگام نقل قول و پرداخت صورت حساب مشتریان خود ، مهم است که در مورد مسئولیت عرضه کالاها و پرداخت هزینه برای حمل و نقل هیچ سردرگمی وجود نداشته باشد.استفاده از قوانین Incoterms  ریسک سوء تفسیر را در کشورهای مختلف حذف می کند.

برای تجدید نظر قوانین اینکوترمز ، مشاوره ای به نام Incoterms 2020 صورت گرفته است و طبق گفته اولگاریو للامزرز از استراتژی های بازاریابی جهانی ، انتظار می رود Incoterms جدید در سه ماهه آخر سال 2019 ظاهر شود. 
شرکت فرا تجارت هخامنش دارای بزرگترین و حرفه ای ترین تیم بازاریابی و ترخیص کالا می باشد . شعارما و همکارانمان در این شرکت ، ارائه خدمات حرفه ای  همراه با دریافت حداقل هزینه و زمان ممکن برای مشتریان می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان