انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد

تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد

#1
امروزه تمامی صاحبان مشاغل با ساخت تابلوی تبلیغاتی  و نصب آن بر سردر مغازه و محل کارشان به معرفی برند خود می پردازند. همه ی افراد با عبور از مکان های عمومی و تجاری درگیر تماشای تابلوهای تبلیغاتی می شوند. در واقع تابلوسازی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در کنار سایر روش های تبلیغاتی به کسب و کار شما رونق می بخشد.
درصد بالا در دیده شدن توسط تابلوهای تبلیغاتی:

تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی کاملا با تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتی متفاوت است. همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکان های تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری از کنار این تابلوها عبور کرده و اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه این تابلو ها را مشاهده کرده وهمین مورد باعث مطرح شدن برند و در نهایت کسب درآمد می شود.

مسلما مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود باشد توجه مشتری را برای خرید جلب کرده و در مراجعه ی بعدی مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت.
متفاوت بودن با رقبا:

مسلما رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف برای معرفی محصول و برند خود تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل استفاده می کنند اما چیزی که باعث وجه تمایز بین آن ها می شود شکیل بودن و کیفیت تابلوی تبلیغاتی آن ها می باشد و این تاثیر مستقیمی بر کسب درآمد آن ها و جذب مشتری خواهد داشت.
مدرن بودن تبلیغات:

نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و کلاسیک می تواند تصویر و ذهنیت مثبتی از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کند. از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.

صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه ای که دارند باید تابلوی مناسبی را برای محل کار خود در نظر بگیرند. به عنوان مثال تابلوی تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید همانند تابلوی آژانس مسکن باشد. در ارتباط با ساخت تابلو تبلیغاتی باید یک طراح گرافیک طرح تایلو را متناسب با شغل کارفرما طراحی کند.

تابلوسازی نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود بلکه کلاس کاری شما نیز به حساب می آید. در تابلوسازی داشتن هدفی روشن از ساخت آن در موفقیت تبلیغات شما تاثیرگذار است. اگر شما سالهاست که یک مغازه دارید و دارای مشتریان ثابتی نیز می باشید شاید تصور کنید که با داشتن مشتریان ثابت احتیاجی به تبلیغات بیشتر و نصب تابلو تبلیغاتی بر سردر مغازه خود نخواهید داشت، اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که نصب تابلوی تبلیغاتی مدرن و کلاسیک به افزایش اعتبار شما کمکی شایان خواهد کرد و از این طریق توجه مشتریان جدید نیز به کسب و کار شما جلب شده و در درآمدزایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهی با داشتن تابلو تبلیغاتی هویت فروشگاه خود را آشکار ساخته و اگر دارای چندین شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برندش می شود.

اگر در تابلو تبلیغاتی خود از نورپردازی استفاده نمایید باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

منبع : گروه توليدی ايمن نورتاب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان