انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمان قطعی لک صورت

درمان قطعی لک صورت

#1
[عکس: mask.jpg]


درمان قطعی لک صورت : قطعا شما هم تا به حال خانم های را دیده اید که هیچ گونه لکی در صورت شان ندارند و با دیدن آنها شما هم دوست دارید هیچ لکی در صورتتان مشاهده نکنید و صورت یکدستی داشته باشید.

اگر شما هم می خواهید از شر این لک های مزاحم رها شوید باید از درمان قطعی لک صورت استفاده نمایید. این لک ها می توانند به دلایل مختلفی روی صورت شما به وجود بیایند که می توان به اولین بارداری و … اشاره کرد.

لک ها خود به دو دسته عمقی و سطحی تقسیم بندی می شوند . لک های که به صورت سطحی هستند رنگدانه ها در بخش های پوستی افزایش پیدا می کنند و البته در مقابل درمان ، بهتر پاسخ میدهند ولی لک های که عمقی می باشند معمولا رنگ آبی مایل به خاکستری دارند که رنگدانه در چنین شرایطی در لایه های عمقی پوست قرار می گیرند و نسبت به درمان مقاومت بیشتری نشان میدهند.

روش های درمان
برای درمان روش های مختلفی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند :

۱)مصرف کرم ها و محصول های ضد لک

این مواد در دو نوع وجود هستند که شامل  دارای مواد هیدروکینون و فاقد هیدروکینون  می باشند.این روش یکی از مطمئن ترین روش ها می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید ولی فراموش نکنید اگر به صورت مداوم از آن استفاده کنید می تواند نتیجه معکوسی از خود نشان دهد.

۲)در برخی از موارد خاص مداخله درمانی با استفاده نمودن از پیلینگ و میکرودرم ابریشن

۳) گاهی می توان از  لیزر نیز استفاده کرد که بسیار مفید است

نکته) بیمارانی که دچار لک های پوستی هستند باید این موضوع را به خوبی بدانند که اصلا از روش های درمانی خودسرانه استفاده نکنند و حتما به پزشک مراجعه نمایند تا او با رعایت اصول به درمان بپردازد.

پیشنهاد ما این است که از روش اول استفاده نکنید چون گاهی تشدید را به همراه دارد ولی روش ۲ و ۳ هم نمی تواند برای شما معجزه کند.


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان