انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و کوتاه کننده ی لینک

طراحی سایت و کوتاه کننده ی لینک

#1
طراحی سایت و کوتاه کننده ی لینک




طراحی سایت : در مقاله ی پیش رو سعی داریم شما را با کوتاه کننده ی لینک گوگل اشنا نماییم و در مورد مزایا و ویژگی های ان توضیحاتی ارائه دهیم . شاید نخستین سوالی که ذهن مخاطبان را درگیر کند این است که کوتاه کننده لینک گوگل چیست؟ کوتاه کننده ی لینک در واقع یک ابزار برای لینک های مفید شخص در فضای اینترنت می باشد . این لینک ها دارای اعداد و چندین حروف مختلف هستند که در برخی مواقع بسیار طولانی میباشند برای اینکار شما می توانید از سرویس های مختلفی استفاده نمایید و به انها مراجعه نموده و با دادن لینک خود لینک کوتاه شده ی خود را تحویل بگیرید.



چرا از کوتاه کننده ی لینک استفاده میکنیم


طراحی وب سایت : در بسیاری از سایت ها محدودیت به کاربردن کاراکتر ها وجود دارد سایت هایی مانند توییتر که محدودیت اعمال شده در انها 140 کاراکتر میباشد به همین جهت در صورتی که لینک شما دارای ادرس کوتاه تری باشد شما به راحتی می توانید در چنین شرایطی نیز از انها استفاده کرده و به اشتراک قرار دهید . کوتاه کردن لینک ها علاوه بر اینکه باعث راحت تر شدن در اشتراک گذاری انها می شود باعث بهبود در رتبه سایت و بهینه سازی انها نیز خواهد شد.
طراحی سایت.


گزارش هرزنامه


گوگل برای اینکه مخاطبان به راحتی بتوانند استفاده های غیراخلاقی از لینک های کوتاه شده را گزارش نمایند نیز امکانات و شرایطی را برای افراد فراهم کرده است . به همین جهت افراد می توانند با مراجعه به سایت گوگل این ادرس ها را در قسمت اسپم و ریپورت اعلام نمایند و به اطلاع گوگل برسانند تا اقدامات بعدی از سوی سایت گوگل صورت پذیرد.
زیرا برخی از لینک های کوتاه انگیزه ی ایجادشان مخفی سازی ادرس های اصلی بوده است و از این طریق ادرس اصلی مخفی تر باقی میماند و ممکن است در برخی موارد چنین لینک هایی شما را به صفحه های غیراخلاقی یا صفحاتی که حاوی بدافزار ها و برنامه های مخرب ویا ویروس ها هستند هدایت مینمایند . به همین جهت گوگل این تدابیر را اندیشیده است تا درصورت مشاهده ی فردی عموم مردم بتوانند چنین صفحات مخربی را به گوگل گزارش نمایند .


کوتاه کردن لینک و تاثیرات آن در سئو طراحی سایت


شاید از دیدگاه بسیاری اینطور به نظر برسد که امتیاز لینک های ورودی از طریق این لینک ها ی کوتاه به صفحه ی مقصد محاسبه نمی شود اما باید بگوییم که اینطور نیست و این لینک های کوتاه نیز یک لینک به صفحه ی مقصد محسوب شده و از انجا که از کد 301 برای ارجاع به ادرس صفحه ی مقصد استفاده میکنند روبات های گوگل انها را به عنوان یک لینک تشخیص داده و در سئو سایت نیز محاسبه می گردند.

طراحی سایت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان