انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت تجاری-مراکز تجاری اداری

طراحی سایت تجاری-مراکز تجاری اداری

#1
طراحی سایت تجاری - مراکز تجاری اداری
مراکز تجاری دارای شامل گروه های مختلف مغازه ها ، فروشنده ها و... میباشند. امروزه تمامی مراکز تجاری و اداری بزرگ به یک وب سایت اینترنتی برای معرفی کامل و بهتر مرکز و شرح ویژگی ها و امکانات نیاز دارند تا افراد مختلف بتوانند قبل از رفتن به مراکز خرید اطلاعات مورد نظر خود را کسب کرده و با امکانات مراکز تجاری آشنا شوند. آدرس دقیق مرکز تجاری و تعداد مغازه ها و اجناسی که در آن به فروش می رسد از جمله مواردی هستند که در طراحی سایت مرکز تجاری باید به آن توجه شود.
 
مراکز تجاری معمولا دارای محصولات متنوع و خدمات مختلف از جمله بخش تفریحی و شهربازی ، بخش اداری جهت انجام امور مدیریتی و کارهای اداری مجموعه ، بخش فرهنگی از جمله سینما و کتاب فروشی ، قسمت تجاری و از همه مهم تر قسمت فروشگاهی مجموعه میباشد که قسمت عمده ی یک مرکز تجاری را در برمیگیرد.
یک مرکز تجاری می تواند تعداد زیادی مشتری را از طریق اینترنت و بازاریابی اینترنتی با طراحی وب سایت به صورت بهینه سازی شده (سئو) جذب کند و یا با قرار دادن تبلیغات سایت مرکز خرید در میان دیگر سایت ها ، به یکی از سایت های پر بازدید دراین زمینه تبدیل شود که این کار نیازمند طراحی اصولی ، بهینه سازی سایت ، فاکتور زمان و سایر موارد ضروری میباشد.
 
با طراحی وب سایت مراکز تجاری بصورت جامع میتوانید اقدام به معرفی و فروش محصولات ، برند ها ، فروشگاه ها و مغازه ها کنید و درباره ی کل مجموعه توضیحات جامع و کاملی را در اختیار مشتریان قرار دهید.
 
امکانات پایه طراحی سایت مراکز تجاری:
صفحه ی معرفی مراکز تجاری خود برای جذب سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان و ارائه اطلاعات اقتصادي تجاري به مشارکت کننـدگان در مراکز تجاري
امکان طراحی فروشگاه اینترنتی برای مغازه ها: طراحی فروشگاه اینترنتی جداگانه برای هر مغازه برای فروش آنلاین محصوللات
اعلام زمان قرعه کشی و نتایج آن در مراکز تجاری در زمان مشخص: امکان قرعه کشی سیستماتیک با توجه به زمانبندی مشخص و اعلام نتایج در سایت
اخبار اجناس / محصولات / خدمات جدید: طراحی بخش وبلاگ و اخبار در طراحی وب سایت مراکز تجاری برای اطلاع رسانی در تمام زمینه ها به مشتریان
اجاره فروشگاه و مغازه: طراحی بخش خرید ، فروش و اجاره واحد های اداری ، تجاری و...
گالری تصاویر: طراحی گالری تصاویر پیشرفته از بخش های مختلف مراکز تجاری و اداری
سیستم بنر تبلیغاتی: سیستم معرفی ، تعرفه ها و رزرو آنلاین بنر های تبلیغاتی مراکز تجاری و اداری
تور مجازی: نمایش بخش های مختلف مرکز به صورت سه بعدی با قابلیت جابجای در تصاویر ، این بخش نیازمند عکس برداری پیشرفته از مرکز میباشد.
اعلام زمان فروش ویژه: اعلام زمان های مختلف برای فروش ویژه و تخفیف با قابلیتارائه کپن های تخفیفی برای فروشگاه اینترنتی یا خرید فیزیکی از مرکز
نقشه راهنما: نقشه راهنما و کامل مرکز برای کاربران و مشتریان
پخش ویدئو
امکان ساخت زیر سایت اینترنتی برای مغازه ها
ارتباط با مدیران
آمار بازدید بر حسب زمان مشخص
جستجوی پیشرفته براساس موضوع
قرار دادن فرم درخواست نمایندگی در سایت
صفحه ی قوانین و سیاست ها و ارائه انواع اطلاعات به سرمایه گذاران و سایر خدمات درخواستی...
سایت مرکز تجاری و اداری شامل صفحات و ویژگی های خاصی میباشد که برخی از آنهارا بنده به اختصار توضیح خواهم داد
صفحه ی اصلی: این صفحه میتواند شامل گالری تصاویر ، نمایش اخبار و رویداد های جدید و به روز ، نمایش دسته بندی های مراکز تجاری با توجه به موضوع و کاربری و غیره
صفحه ی تماس با ما: در این صفحه معمولا آدرس دقیق به همراه نقشه ی مکانی و قرار گیری مجتمع تجاری به همراه راه های ارتباطی اعم از ایمیل ، شماره های تماس ، فکس و ارسال پیام به صورت آنلاین قرار میگیرد.
صفحه ی درباره ما: در این صفحه توضیحاتی راجع به سابقه ی احداث ، نوع عملکرد و ویژگی های بنا ، متراژ بنا ، و همچنین توضیح قسمت های مختلف ساختمان داده میشود.
صفحه ی نقشه مرکز خرید: که شامل نقشه ی کامل از ساختمان به تعداد طبقات و توضیح امکانات هر بخش با ذکر نام و کاربری
باشگاه مشتریان: این بخش یک محیط صمیمی برای ارتباط با مشتریان میباشد. در این بخش مشتریان میتوانند برای استفاده از برخی خدمات از جمله تخفیف ، استفاده از کارت های خرید عضو باشگاه مشتریان شوند. در این بخش معرفی محصولات و خدمات جدید، نیز ارائه میشود.
صفحه ی اخبار و رویداد ها: در این صفحه به گذاشتن رویداد های جدید از جمله حراجی ها و تخفیف ها و یا نتایج قرعه کشی و توضیح اخبارهای مرتبط پرداخته میشود.
 
طراحی گرافیک سایت:
طراحی گرافیک سایت یا طراحی ظاهری وب سایت از موارد مهم در طراحی سایت مراکز تجاری به شمار میرود به طوری ظاهر و زیبایی سایت اولین بخش تاثیر گذار روی مخاطب و کاربران بوده و وجود ضعف در این بخش میتواند باعث دلسردی کاربران و عدم برقراری ارتباط بین آنها و وب سایت شما شود که در این صورت کاربر از سایت شما خارج میشود.
گروه طراحی سایت آذرین وب با استفاده از بهترین تیم های طراحی گرافیک کشور و با استفاده از رنگ های سازمانی ، سلایق شخصی و اصول روز دنیا ، طراحی گرافیکی سایت های مشتریان را با بهترین کیفیت و کارایی ارائه میدهد.
 
کدنویسی سایت:
پس از تایید تصاویر و فایل های گرافیکی این فایل ها برای کدنویسی ارسال میشوند این مرحله از طراحی سایت مراکز تجاری و طراحی سایت مرکز خرید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا امکانات ، سرعت وبازدهی سایت تا حدود زیادی بستگی به کدنویسی اصولی سایت دارند.
کدنویسی سایت در گروه آذرین وب با همکاری بهترین تیم های کدنویسی در داخل و خارج از کشور صورت میپذیرد.
تست های عملکردی وب سایت:
بعد از انجام امور طراحی گرافیک سایت و کدنویسی اصولی وب سایت تست های عملکردی در بخش های مختلف سایت صورت میپذیرد تا در صورت وجود باگ های احتمالی در پروژه مرتفع گردد این روند نهایتا تا 10 روز به طول می انجامد.

تحویل پروژه و پشتیبانی:
تحویل پروژه طراحی سایت آذرین وب با ارائه فایل ها و فیلم های آموزشی مدیریت سایت همراه خواهد بود ، بعد از تحویل پروژه توسط آذرین وب به مشتریان محترم فرآیند پشتیبانی تیکتی که شامل پشتیبانی آموزشی ، امنیتی و مدیریتی میشود آغاز خواهد شد و مشتریان محترم میتوانند در صورت بروز مشکل در این زمینه ها با ارسال بک تیکت به ساده ترین شکل ممکن مشکل خود را برطرف نمایند.
اگر شما نیز با مطالعه این مطلب تصمیم به طراحی سایت برای مرکز تجاری یا اداری خود گرفته اید میتوانید با کلیک بر روی دکمه سفارش طراحی سایت سفارش خود را از بین بسته های طراحی سایت سطح بندی شده آذرین وب بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

بسته های مرتبط با این موضوع: طراحی سایت مرکز خرید ، طراحی سایت مراکز تجاری ، طراحی سایت مراکز اداری ، طراحی سایت تجاری اداری ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان