انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی انتخاب هدایای تبلیغاتی

چگونگی انتخاب هدایای تبلیغاتی

#1
من می دانم که چقدر شگفت انگیز است و احساس خوبی دارد، زمانی که همه در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند. کدام هدیه تبلیغاتی بیشترین احتمال را برای ایجاد نام شرکت شما در ذهن افراد قرار می دهد؟

چرا شرکت ها از  استفاده می کنند؟ این که آیا آنها به عنوان موارد تبلیغاتی روزمره استفاده می شوند و یا در رویدادهای ویژه مانند نمایشگاه های تجاری و کنوانسیون ها تحویل داده شوند، هدایای تبلیغاتی یکی از موثر ترین کانال های تبلیغ و آگاهی از برند می باشد.

کدام یک از هدایای تبلیغاتی مناسب هستند
با این وجود همه محصولات تبلیغاتی مناسب برای نام تجاری شما نیستند. یک  سفارشی ممکن است یک مورد عالی باشد که در دفتر کار افراد حضور داشته باشد، اما واقعا به شما کمک خواهد کرد که از همه رقبا در زمینه کاری خود پیشی بگیرید؟ اگر شما به دنبال کسب مشتری جدید هستید و خواهان رقابت هستید، شما نیاز به یک آیتم رایگان، چشم نواز، خلاق، مفید و در نهایت به یاد ماندنی هستید.

بیایید نگاهی به لیستی از هدایای تبلیغاتی که بیشترین تقاضا را دارند، و برای رویداد بزرگ بعدی و یا فرصت های تبلیغاتی شما ممکن است الهام بخش باشند بیاندازیم!

کلاه های تبلیغاتی سفارشی
با تشکر از تیم های بسکتبال که در همه جا، ما به دیدن آرم های چاپ شده آنها که در کلاه های سفارشی استفاده می شود عادت کرده ایم. و از آنجایی که بسیاری از ما کلاه ورزشی را دوست داریم، شاید بتوانیم از کلاه مورد علاقه مان در یک روز گرم و آفتابی یا در حین انجام کارهای روزمره استفاه کنیم. آرم برند خود را بر روی کلاه تبلیغاتی بطور مناسب قرار دهید تا به بهترین شکل نام تجاری شما را به نمایش بگذارد.

[عکس: large_KK-100.jpg]

کیسه های تبلیغاتی
اگر شما به دنبال یک  هستید که شرکت کنندگان در یک نمایشگاه از آنها استفاده کنند کیسه های تبلیغاتی مناسب ترین گزینه می باشد. مشتریان شما بدنبال جایی برای نگهداری اقلام تبلیغاتی و برگه های اطلاعاتی که از غرفه های دیگر جمع آوری کرده اند، استفاده از کیسه تبلیغاتی شما مناسب خواهد بود. علاوه بر این از این کیسه ها در خارج از نمایشگاه نیز برای خرید مواد غذایی، جابجایی کتاب و یا دیگر اقلام استفاده خواهد شد.

[عکس: large_SS-100.jpg]

لیوان تبلیغاتی
لیوان از اقلام تبلیغاتی می باشد که بطور گسترده در همه جا یافت می شوند. با چاپ لوگوی خود بر روی آنها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنید. با ایجاد طرحی جذاب احساس خوبی به بازدید کنندگان آنها بدهید. همانطور که با نوشیدن یک لیوان آب یا نوشیدنی مورد علاقه خود احساس خوشایندی دارید لیوان آن نوشیدنی هم مورد توجه شما قرار می گیرد. استفاده از لیوان تبلیغاتی یک راه گسترش نام تجاری می باشد.

[عکس: large_300+.jpg]

محصولات تکنولوژی تبلیغاتی
با نگاهی به اطراف، وقتی به مشتریانی که در فروشگاه شما هستند یا افرادی که در حال عبور از مراکز تجاری هستند، توجه می کنید. چند نفر از آنها گوشی های هوشمند خود را چک می کنند؟ حتی ممکن است این مقاله را در تلفن یا رایانه لوحی خود بخوانند. دنیای بدون کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت برای ما دشوار است. به همین دلیل یک فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، و یا سایر لوازم جانبی فن آوری مانند موس پد، چراغ مطالعه یو اس بی و غیره ایده خوبی برای بدست آوردن و مطرح شدن نام تجاری شما است.

پازل تبلیغاتی
کودکان و نوجوانان تنها کسانی نیستند که از بازی و سرگرمی لذت می برند. تعداد زیادی از بزرگسالان دوست دارند که سرگرم شوند، اما هر چند وقت یکبار کسی فکر می کند که یک اسباب بازی تبلیغاتی را که بتوانند از آن در خانه استفاده کنند یا در دفتر خود نگهداری کنند، به آنها بدهد؟ پازل مارکدار خود را به مشتریان خود ارائه دهید و مطمئن شوید که هر زمان که کسی به سراغ آن برود نام برند شما را به یاد می آورد. ارسال یک محصول سرگرم کننده در بسیاری از مواقع باعث فراموش نشدن نام تجاری شما می شود.

اگر به سراغ هدایای تبلیغاتی ورزشی بروید، می توانید از توپ، تی شرت و بسیاری دیگر از اقلام ورزشی استفاده کنید. ارائه تی شرت رایگان را در نمایشگاه بعدی مورد بررسی قرار دهید، و توجه مردم را به هدیه تبلیغاتی خود ببینید.

محصولات تبلیغاتی برای ایجاد ارتباطات جدید در نمایشگاه های تجاری عالی هستند، قدردانی از مشتریان قدیمی شما و به طور کلی آگاهی از نام تجاری شرکت شما. اگر نتایجی را که با هدایای تبلیغاتی خود می خواهید به دست نیاورید یا دنبال یک رویکرد جدید برای ارتقاء کسب و کار خود هستید، نگاهی به محصولات تبلیغاتی ما بیاندازید. با انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را گسترش بدهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان