انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

#1
اصلاح طرح لبخند
[عکس: -طرح-لبخند.jpg]
اصلاح طرح لبخند و مزایای کاربردی آن
انسان‌ها همیشه خواهان زیبایی و کمال طلب هستند، یکی از جلوه‌های زیبایی در صورت هر فرد، لبخند زیبای اوست. اصلاح طرح لبخند به معنای ردیف شدن دندان‌ها در میان لثه‌های هر فرد، در بهترین حالت ممکن می‌باشد؛ که با زدن یک لبخند ساده جذابیت خاصی جلوه‌نمایی می‌کند. یکی از جلوه‌های زیبا و ملموس هر فرد، لبخند دل‌نشین و زیبای او می‌باشد. موارد مختلفی مانع از ایجاد لبخندی زیبا در افراد می‌شوند که با بررسی‌های لازم و همچنین معاینات تخصصی بسیاری از آن‌ها برطرف خواهد شد. از جمله این موارد می‌توان به عدم هماهنگی و هارمونی بین دندان‌ها، لثه‌های برجسته و جلو آمده، مشکلات فکی (جلو و یا عقب بودن فک بالا و پایین), لثه‌های متورم شده، روی‌هم قرار گرفتن دندان‌ها (به‌خصوص دندان‌های جلویی), اختلاف در اندازه و همچنین طول دندان‌ها و چندین مورد دیگر اشاره نمود. اگر شما دچار یکی از عارضه‌های دندانی که در بالا اشاره شد، هستید بنابر این کاندید مناسبی برای اصلاح طرح لبخند خواهید بود. برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان‌هایی ردیف و لثه‌هایی سالم داشته باشید بنابر این در اولین فرصت به متخصص و دندانپزشک زیبایی مراجعه نموده و عارضه دندانی خود را برطرف نمایید.
تعریف صحیح از اصلاح طرح لبخند
برای داشتن یک طرح لبخند زیبا باید هماهنگی خاص و هارمونی منحصربه‌فردی بین اجزا صورت و شمایل دندان‌های شما شکل بگیرد. بیشتر افراد به اصلاح طرح لبخند نیاز دارند؛ چون برای داشتن یک طرح لبخند زیبا باید هماهنگی متناسبی بین فاصله دندان‌ها، فرم لثه شما، برجستگی دندان‌ها و طول دندان‌های شما وجود داشته باشد. به اصطلاحی دیگر باید گفت رعایت تناسب در اجزای صورت و رنگ و شکل آن‌ها و اندازه هر عنصر، روابط اجزای چهره هر فرد را تشکیل می‌دهد و صورت او را زیباتر جلوه خواهد داد.
یک دندان‌پزشک فلوشیپ زیبایی با تمام اجزاء و روابط بین اعضای صورت هر فرد، آشنایی کامل دارد و همیشه با نگاهی تیزبینانه آن‌ها را موردبررسی قرار می‌دهد. دکتر زهره افرادی، فلوشیپ زیبایی، مسترشیپ لیزر از دانشگاه آخن آلمان یکی از دندان‌پزشک‌های برتر در امور درمان‌های اصلاح طرح لبخند، لمینیت یا لامینیت، ونیر یا کامپوزیت ونیر، بلیچینگ، لمینت دندان، روکش های فول سرامیک و ... می‌باشد و توسط فرم، رنگ، شکل و موقعیت، دندان شما را اصلاح و برای شما لبخند زیبایی را به ارمغان می‌آورد.
نکته قابل‌توجه در اصلاح طرح لبخند این است که، صرفاً برای دندان‌های نامرتب، خراب، تغییر رنگ یافته و شکسته نمی‌باشد، بلکه اصلاح طراحی لبخند برای کسانی که دندان‌های سالمی دارند نیز کاربرد دارد. تغییرات کوچکی در فرم دندان و همچنین سفید کردن دندان‌ها اثرات چشمگیر و مثبتی روی ظاهر صورت شما خواهد داشت. با دکتر زهره افرادی لبخندی زیبا و جذابیتی دوچندان را تجربه نمایید.

روش‌های متنوع اصلاح طرح لبخند
هرکس دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در خصوص دهان و دندان خود است. یک‌دندان پزشک ماهر با پی بردن به این تفاوت‌ها خدمات پزشکی متفاوتی را برای اصلاح طرح لبخند شما ارائه می دهد که با چند نمونه از آن‌ها در این مبحث آشنا می‌شوید.


اصلاح طرح لبخند با سفید کردن دندان
سفید کردن دندان یا بلیچینگ، یکی از روش‌های متداول در میان مردم می‌باشد. شما می‌توانید به‌راحتی با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه در مطب دندانپزشکی ما از خدمات سفید کردن دندان بهره‌مند بشوید، تا از یک لبخند زیبا بهره‌مند شوید.

اصلاح طرح لبخند باندینگ دندان
روش باندینگ دندان در اصلاح طرح لبخند خیلی تأثیرگذار است. برای دندان‌هایی که ظاهرِ خراشیده دارند یا دندان‌ها ترک‌خورده و تغییر رنگ داده یا برای پر کردن فضا خالی بین دندان‌ها از روش باندینگ دندان استفاده می‌شود.

اصلاح طرح لبخند بالمینت دندان
ونیر پرسلاین یا اصطلاحا لمینت دندان روش دیگری برای اصلاح طرح لبخند شما می‌باشد. لمینت دندان به‌صورت روکشی سفید بر روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد. با لمینت کردن دندان خود می‌توانید مشکلاتی مثل کجی، تغییر رنگ و خراشیدگی را برطرف نمایید و فقط با دو جلسه لبخند زیبایی را به خود هدیه نمایید.
اصلاح طرح لبخند با بریس‌های ارتودنسی
ارتودنسی هم در اصلاح طراحی لبخند شما نقش بسزایی دارد. ارتودنسی به دو صورت بریس های شفاف سرامیکی و بریس های نامرئی صورت می‌گیرد، که دندانپزشک شما با بکار گیری بریس‌های شفاف پلاستیکی، باید با احتیاط و به‌ آرامی دندان‌های شما را صاف و مرتب کند.

اصلاح طرح لبخند با کاشت دندان
اگر شما جزو افرادی هستید که به دلایلی دندان‌های خود را از دست‌ داده‌اید، باید برای حل این مشکل از روش‌هایی مثل ایمپلنت و کاشت دندان استفاده نمایید. در این روش از یک انکور برجسته برای پل زدن بین دندان‌ها استفاده می‌شود.

اصلاح لبخند لثه‌ای
بعضی از افراد موقع لبخند زدن، لثه‌های آن‌ها هم دیده می‌شود که به این‌گونه لبخندها لبخندهای لثه‌ای گفته می‌شود. که با به‌ کارگیری این روش می‌توانید صاحب یک لبخند زیبا شوید.

مزایای اصلاح طراحی لبخند
  • اصلاح طراحی لبخند، اعتمادبه‌نفس افراد را به‌خوبی افزایش می‌دهد.
  • با به‌ کارگیری اصلاح طرح لبخند در مطب ما می‌توانید تغییرات چشمگیری در زندگی فردی خود ایجاد نمایید و از نتایج مثبتی نظیر سلامتی و زیبایی بهره‌مند بشوید.
  • اصلاح طراحی لبخند فواید بهداشتی و سلامتی زیادی در بردارد، که می‌توان به کاهش فرسودگی دندان، خطر پر کردن مدام دندان و مراقبت راحت و تمیز کردن آسان آن اشاره کرد. و همچنین دندان‌هایی که صاف و مرتب باشند کمتر در معرض خطر عفونت و پوسیدگی هستند.
  • اصلاح طراحی لبخند فواید درازمدت زیادی برای سلامتی شما در بردارد. اغلب افرادی که در مطب ما به اصلاح طرح لبخند پرداخته‌اند باافتخار لبخند زده و از اعتماد به‌ نفس بیشتری نسبت به قبل در موقعیت‌ های اجتماعی خود برخوردار شده اند.
اصلاح طرح لبخند چه مزایایی دارد
اگر کاندید اصلاح طرح لبخند به‌ حساب آمده‌اید، دندانپزشک زیبایی با توجه به تخصص و مدارک لازمی که در این حیطه کسب نموده است روش‌هایی از قبیل لمینت، امپلینت، انواع ارتودنسی، جراحی لثه، باندینگ دندان و چند مورد دیگر را برای اصلاح طرح لبخند شما به کار خواهد گرفت؛ اما برخی از افراد این سؤال در ذهنشان پیش خواهد آمد که اصلاح طرح لبخند چه مزایای برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.
یکی از بارزترین مزیت‌های اصلاح لبخند در افراد بالا بردن میزان اعتماد به‌ نفس در آن‌هاست. خندیدن با لب‌هایی باز در واقع بیان‌گر دندان‌هایی زیبا و ردیف می‌باشد که این با برطرف کردن طرح لبخند امکان‌ پذیر خواهد بود. با استفاده از این روش بهداشت و سلامت دندان‌های شما تضمین خواهد شد چرا که دندان‌های ردیف و مرتب و لثه‌هایی سالم نسبت به دندان‌هایی که دچار عارضه‌های مختلفی هستند کمتر دچار پوسیدگی و عفونت‌های شدید خواهند شد. با این روش سلامتی جسم و روح شما به دلیل داشتن دندان‌های سالم نیز فراهم می‌شود. بدون هیچ تردیدی اقدام به اصلاح طرح لبخند خود نموده و از فواید آن در زندگی آینده خود بهره‌مند شوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان