انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوت بین فرکانس 433 و 868 مگاهرتس در سیستم امنیتی (دزدگیر) چیست؟

تفاوت بین فرکانس 433 و 868 مگاهرتس در سیستم امنیتی (دزدگیر) چیست؟

#1
بدون سیم، نصب آسان ، قابل حمل و غیره این مزایای استفاده از سیستم دزدگیر  بی سیم است. همه می دانند که سیستم دزدگیر از فرکانس بی سیم برای ارتباط با هر دستگاه استفاده می کند. به طور معمول، هر کشور دارای آژانس های تنظیم رادیویی است بعنوان مثال FCC در ایالات متحده آمریکا) که عمدتا مسئول مدیریت طیف رادیویی می باشد)

 

433 مگاهرتز و 868 مگاهرتز به ISM

طبق مقررات طیف بین المللی رادیویی، گروه های صنعتی، علمی و پزشکی ISM  گروه رادیویی برای استفاده از فرکانس رادیویی   RF اهداف صنعتی، علمی و پزشکی غیر از مخابرات استفاده می شود.433 مگاهرتز، 868 مگاهرتز، دو باند اصلی هستند که معمولا در سیستم زنگ خطر بی سیم استفاده می شود.[عکس: 588_ISM_Bands.jpg]

تفاوتی بین 433MHZ و 868MHZ ؟

همانطور که در بالا ذکر شد، هر دو گروه به گروه های مجاز ISM وابسته هستند. باند فرکانس 433 مگاهرتز به طور گسترده در تقریبا بسیاری از برنامه های کنترل استفاده شده است، در حالی که 868 مگاهرتز به طور انحصاری برای ارتباط بین شبکه ها  و حسگر بی سیم می باشد. از آنجا که بسیاری از محصولات بی سیم با استفاده از باند 433 مگاهرتز، که می تواند منجر به تداخل / اختلال در ارتباط بین محصولات مختلف شود. باند 868 مگاهرتز به طور انحصاری برای سیستم زنگ هشدار یا سیستم های امنیتی  بی سیم می باشد، احتمال مداخله فرکانس بسیار پایین می باشد.

433 مگاهرتز یا 868 مگاهرتز کدام یک بهتر است؟
انتقال فرکانس  و حساسیت گیرنده دو عامل تعیین کننده  می باشند. دسی بل – واحد های لگاریتمی هستند که برای اندازه گیری توان RF استفاده می شوند. نیروی انتقال به مقدار نیروی RF که از فرستنده RF می آید بستگی دارند. حساسیت قدرت انتقال یا گیرنده می تواند فاصله انتقال بیشتری را به همراه داشته باشد.










تفاوت فرکانسهای دزدگیر اماکن
پاسخ

تفاوت بین فرکانس 433 و 868 مگاهرتس در سیستم امنیتی (دزدگیر) چیست؟

#2
اطلاعات مفیدی بود ممنون.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان