انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لباس بچگانه

لباس بچگانه

#1
لباس بچگانه
خرید لباس بچگانه
دخترخانم‌ها دنیایی لطیف، آرام و پر از رنگ‌های زیبا و دخترانه دارند. این دنیای دخترانه سراسر زندگی آن‌ها را فرا گرفته است و تمام جنبه‌های زندگیشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین معمولا لباسی که برای دخترخانم‌ها طراحی می‌شود نقش‌های زیبا و رویایی دارد. زیرا لباسی که دختر خانم‌ها به تن می‌کنند نیز مانند دنیایشان ریشه در احساس و لطافت آن‌ها دارد. بنابراین جنس، طرح و رنگی که برای لباس بچگانه دخترانه انتخاب می‌شود، باید مطابق با روحیه لطیف آن‌ها باشد. امروزه انواع مختلفی از لباس بچگانه دخترانه و پسرانه در دسترس است که طبق روحیه و سلیقه هر فرد انتخاب می‌شود. با توجه به این‌که طرح لباس کودک رابطه مستقیمی با روحیه او دارد بنابراین بهتر است که در انتخاب لباس بچگانه دقت کافی را داشته باشید. با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و آغاز خرید لباس‌های تابستانی در این مطلب نمونه‌هایی از جدیدترین مدل لباس بچگانه دخترانه با طرح حلقه گل را که برای دختر خانم‌های ایرانی مناسب است گردآوری کرده‌ایم.
 
خرید لباس بچگانه دخترانه با طرح حلقه گل
دخترخانم‌ها دنیایی لطیف، آرام و پر از رنگ‌های زیبا و دخترانه دارند. این دنیای دخترانه سراسر زندگی آن‌ها را فرا گرفته است و تمام جنبه‌های زندگیشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین معمولا لباسی که برای دخترخانم‌ها طراحی می‌شود نقش‌های زیبا و رویایی دارد. زیرا لباسی که دختر خانم‌ها به تن می‌کنند نیز مانند دنیایشان ریشه در احساس و لطافت آن‌ها دارد. بنابراین جنس، طرح و رنگی که هنگام خرید لباس بچگانه انتخاب می‌شود، باید مطابق با روحیه لطیف آن‌ها باشد. امروزه انواع مختلفی از لباس بچگانه دخترانه و پسرانه در دسترس است که طبق روحیه و سلیقه هر فرد انتخاب می‌شود. با توجه به این‌که طرح لباس کودک رابطه مستقیمی با روحیه او دارد بنابراین بهتر است که در انتخاب لباس بچگانه دقت کافی را داشته باشید. با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و آغاز خرید لباس‌های تابستانی در این مطلب نمونه‌هایی از جدیدترین مدل لباس بچگانه دخترانه با طرح حلقه گل را که برای دختر خانم‌های ایرانی مناسب است گردآوری کرده‌ایم.
خرید لباس بچگانه با جدیدترین مدل  های دخترانه
همانگونه که می‌دانید گل نمادی از ظرافت و زیبایی است. به همین دلیل است که معمولا از طرح گل در لباس‌های دختر خانم‌ها استفاده می‌شود. زیرا هماهنگی خاصی با روحیه لطیف آن‌ها خواهد داشت. اگر قصد خرید لباس بچگانه دخترانه با طرح حلقه گل را برای فرشته کوچولوی خود دارید در ادامه نمونه‌های زیبایی از لباس‌های دخترانه را با هم می‌بینیم.
اگر به تازگی قرار است صاحب یک نوزاد دختر شوید و قصد خرید لباس بچه گانه دخترانه دارید می‌توانید لباس‌هایی با طرح حلقه‌ی گل را برای او انتخاب کنید که نمادی از لطافت و دخترانگی هستند. البته شاید بهتر باشد برای راحتی و خوش‌پوش بودن فرزند دلبندتان ست کاملی از این لباس‌ها را تهیه کنید.
 
می‌توان گفت سرهم راحت‌ترین لباس برای نوزاد است. زیرا نوزاد معمولا بدن ظریفی دارد. از این رو جمع شدن لباس، او را آزرده خاطر خواهد کرد. اما سرهم با طرح حلقه گل برگ سبز علاوه بر شیک‌پوشی فرزند شما راحتی فوق‌العاده‌ای را نیز برای او به همراه دارد. توجه کنید که ترکیب دو رنگ صورتی و سفید این لباس در کنار طرح گل‌های ریز یک مدل لباس بچگانه دخترانه شیک برای فرشته خانم زیبای شما خواهد بود.
با توجه به این‌که سر نوزاد نقطه حساس بدن او است. معمولا در کنار سرهم کلاه کوچکی نیز برای نوزاد تهیه می‌شود. در صورتی که دوست دارید جلوه زیباتری به لباس فرزند خود ببخشید می‌توانید کلاه تک رنگی را با سرهم فوق ست کنید.
 
علاوه بر این با توجه به این‌که پس از تولد نوزاد معمولا جشن‌ها و مهمانی‌هایی در این راستا برگزار می‌شود. تهیه‌ی لباس راحت و زیبا برای نوزاد یکی از دغدغه‌های مادران جوان است. لازم به ذکر است که سرهم فوق می‌تواند لباس راحتی برای حضور فرزند شما در مهمانی‌ها نیز باشد. اما به منظور اطمینان از راحتی او بهتر است ست لباس زیر راحتی را قبل از سرهمی به نوزادتان بپوشانید. زیرا پوست ظریف و حساس نوزاد با کوچکترین عرق کردنی عرق سوز می‌شود. البته تهیه جوراب یا کفش پارچه‌ای متناسب با این سرهم را نیز برای حضور در مهمانی فراموش نکنید.
اگر دوست دارید مدل لباس بچگانه دخترانه کوچولوی شما ست بلوز راحتی با شلوار باشد می‌توانید چنین ستی را برای او تهیه کنید. همانگونه که می‌دانید فرآیند تعویض لباس کودک با لباس‌های جلو دکمه‌دار راحت‌تر می‌شود. به خاطر دکمه‌های موجود این لباس به عنوان مانتو نیز شناخته می‌شود. اگر به زیبایی لباس فرزند خود اهمیت می‌دهید مطمئنا ترکیب این بلوز با شلوار چین‌دار ریز بسیار زیبا خواهد بود. رنگ زیبای این ست نیز تاثیر مثبتی بر روی روحیه کوچولوی شما خواهد داشت. این رنگ لباس برای دختر خانم‌هایی که رنگ پوست روشنی دارند بسیار مناسب است.
اگر تمایل دارید بلوز دختر کوچولوی شما سفید باشد. تا به راحتی بتوانید آن را با شلوارهای مختلف ست کنید. پیشنهاد ما به شما این بلوز آستین بلند دخترانه سفید با طرح حلقه گل زیبا است. همانگونه که می‌بینید ترکیب رنگ سفید این لباس با گل‌های ریز آن زیبایی بی‌نظیری به آن بخشیده است. می‌توان گفت این لباس بچگانه دخترانه دنیای رویایی فرشته کوچولوی شما را کامل‌تر خواهد کرد. استفاده از این بلوز در فصل بهار تناسب زیبایی با طبیعت نیز خواهد داشت.
با توجه به این‌که تابستان نزدیک است مطمئنا لباس‌های رکابی طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. مخصوصا کودکان که معمولا طاقت هوای گرم را ندارند و با گرم شدن هوا دوست دارن آزاد باشند. اگر دوست دارید تابستان امسال فرشته کوچولوی شما مانند پروانه‌ی زیبایی باشد می‌توانید یک رکابی سفید زیبا با طرح حلقه گل برای او تهیه کنید. توجه داشته باشید که جنس نخی این رکابی از عرق سوز شدن پوست فرزند دلبند شما نیز محافظت خواهد کرد.
اگر کوچولوی بازیگوشی دارید توصیه می‌کنم رکابی زیردکمه‌داری برای او تهیه کنید. با توجه به این که معمولا لباس بچه‌های پر جنب و جوش به سمت بالا جمع می‌شود. همین جمع شدن لباس حین بازی ممکن است باعث آسیب دیدن کلیه‌های فرزند دلبندتان شود. زیرا بدن کودک حین بازی گرم می‌شود و عرق می‌کند. بنابراین حتی وزش باد ملایمی نیز ممکن است باعث ناراحتی کوچولوی شما شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان