انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دلایلی برای سفر به گرجستان و تفلیس قسمت اول

دلایلی برای سفر به گرجستان و تفلیس قسمت اول

#1
من باید بگویم که زمانی که کوه های قفقاز را برای اولین بار دیدم خیلی شگفت زده شدم. یک صبح زود در اتوبوس بین باتومی و تفلیس بود . من بیدار شدم و چشم هایم را مالیدم زیرا نمی توانستم آن چیزی را که در افق می دیدم، باور کنم. یک صبح جمعه زیبا بود، بدون ابر و بدون سر و صدا. فقط خورشید، خودم و کوه ها.
مهم نیست که در  کجا بروید، طبیعت گرجستان شما را بی قید و شرط شگفت زده می کند. یک منطقه خاص که من هرگز فراموش نخواهم کرد پارک ملی توشتی، در دامنه شمالی کوه های قفقاز بود. این منطقه به نوعی اسکاتلند را به من یادآوری کرد، بسیار زیبا و شگفت انگیز بود.
دشوار است که باور کنیم که یک چنین مکان جادویی تقریبا دست نخورده و بدون گردشگر باقی مانده است. بهتر است چیز بیشتری در مورد آن به شما نگویم، عکسها را ببینید و آنچه که در مورد آن فکر می کنید را به من بگویید.
همچنین بلندترین قله اروپا را می توان در آنجا یافت، Mount Elbrus که به ارتفاع 5642 متر می رسد. هنگامی که در گرجستان هستید، باید سفر به کوه ها را برنامه ریزی کنید. از تفلیس به راحتی می توانید به آنها تنها با چند ساعت رانندگی سفر کنید. این یک تجربه منحصر به فرد در طول زندگی شما است، آن را از دست ندهید!
 
* مردم گرجستان قلب شما را تسخیر خواهند کرد*
آنچه که در تفلیس دیدم همواره یکی از بزرگترین تعاملات انسانی است که تاکنون تجربه کرده ام. مردمان این سرزمین خونگرم و دلنشین بودند که من نمی توانستم باور کنم که تا این میزان با غریبه هایی که به کشور آنها سفر می کنند مهربان هستند و به آنها کمک می کنند. انسان ها می تواند چنین احترام و عشقی را برای یکدیگر ایجاد کنند و پیوند بین مردم می تواند جهان را تغییر دهد.
*بازارهای کوچک محلی*
شما آنها را در همه جا پیدا خواهید کرد. سبزیجات رنگارنگ، میوه ها، گوشت، نان و … هرچیزی که به دنبال آن هستید را در آنها خواهید یافت. این مغازه ها بسیار سنتی هستند و حتی اگر نمی خواهید خرید کنید، به شما توصیه می کنیم از آنها بازدید کنید. این مکان بدون برچسب قیمت است و شما همیشه باید با خانم های بسیار جالب و گاه بسیار خشمگین قدیمی صحبت کنید که به سختی یک کلمه انگلیسی صحبت می کنند.
سرگرم کننده است که درون این بازارها قدم بزنید و از همه مواردی که هرگز در Walmart، Tesco یا Woolworths پیدا نخواهید کرد، دیدن کنید. شما واقعا نمیتوانید چنین بازارهای منفردی را در هیچ جا پیدا کنید و این چیزی است که من در مورد تفلیس خیلی دوست داشتم، چرا که منحصر به فرد و بسیار خاص بود. تمام سبزیجات تولید گرجستان بوده و فوق العاده تازه هستند.
*تفلیس یکی از شهرهای منحصر به فرد است*
چرا اینطور است؟ احتمالا به این دلیل است که گرجستان توسط بسیاری از فرهنگ های مختلف احاطه شده است و از این رو همه ی ویژگی های خوب هر یک از همسایگان خود را به همراه دارد. روسیه در شمال، ترکیه در غرب، ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق آن است. این یک ترکیب عالی است و شما می توانید بسیاری از این ویژگی ها را در همه جا در اطراف تفلیس مشاهده کنید.
[img=468.020834x311.020834]http://www.falat-pars.com/wp-content/uploads/2018/02/travel-Georgia-2-2.jpg[/img]پایتخت گرجستان با زیبایی هایی خیره کننده
اما من احساس می کنم که از معاشرت با ساکنین گرجستان، بیشتر از همه لذت می بردم. همیشه با من برخورد مناسبی می شد و مردم همیشه سعی می کردند به من کمک کنند. شما بسیاری از رستوران های زنجیره ای غربی مانند مک دونالد یا برگر کینگ را در اینجا پیدا نخواهید کرد و کل شهر به شیوه ای کاملا سنتی اداره می شود. بازارهای کوچکی در گوشه کنار آن وجود دارد، چند بنای به جامانده از شوروی سابق و حس معماری مدرن. تفلیس در حال تغییر است و سعی دارد سبک خود را پیدا کند.
درباره تور گرجستان و تور نوروزی گرجستان خدمات آژانس مسافرتی فلات پارس بیشتر بدانید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان