انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در استفاده از لینک غیر مستقیم (برنامه نویسی اندروید)

مشکل در استفاده از لینک غیر مستقیم (برنامه نویسی اندروید)

#1
با عرض سلام و تشکر فراوان از مدیر و اعضای محترم سایت

در برنامه ای که میخوام بنویسم ، فایل pdf  رو باید در سرور اپلود کنم و بعد همان فایل از طریق برنامه با کلیک روی دکمه ای دانلود و در مسیری کپی و نمایش داده بشه.
بنظرتون ساده ترین راه چیه؟

واقعیتش تا جایی پیش رفتم ، ولی متاسفانه فایلو در picofile و uploadboy آپلود کردم ولی چون لینک مستقیم نمیدن، به مشکل خوردم.

و دوباره به نوبه خودم تشکر میکنم که خیلی استفاده های مفید از این سایت بردم.خدا خیرتون بده.
پاسخ

مشکل در استفاده از لینک غیر مستقیم (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
وب سایت هایی که لینک غیرمستقیم ارائه می کنند، مناسب برای مورد شما نیستند، چون شما می خواهید با استفاده از برنامه نویسی فایل مورد نظر را دانلود نمایید، اما در وب سایت های مورد نظر، معمولا در یک مرحله کاربر باید بر روی دکمه ای در آن وب سایت ها کلیک نماید (حداقل بنده اطلاعی از روش دانلود مستقیم از آنها ندارم).
برخی شرکت های ارئه دهنده خدمات هاست (Host)، یک سری پلن های اولیه دارند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می شوند و مناسب برای حجم های پایین ذخیره فایل می باشند و با توجه به اینکه یک هاست (Host) اختصاصی هستند، کافی است که یک دامین (Domain) خریداری کنید (دامین ir قیمت مناسبی دارد) و بر اساس آن دامین (Domain)، فایل های خود را در اینترنت قرار دهید.
همچنین برخی شرکت ها مثل parspack.com ، خدمات هاست ابری (Cloud Hosting) ارائه می دهند که شما می توانید تنها بر اساس حجم فایل های مورد نیاز و حداقل سخت افزار مورد نیاز وب سایت خود، مبلغ مناسبی برای هاست (Host) پرداخت نمایید و مجبور به پرداخت مبالغ بالا برای پلن های از پیش تعیین شده، نیستید.
ممکن است وب سایت های اشتراک فایلی وجود داشته باشند که لینک مستقیم ارائه کنند (که باید در این زمینه جستجو کنید)، اما توصیه بنده استفاده از وب سایت شخصی است تا وابسته به هیچ وب سایت دیگری نباشید.


Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ramin2bus

مشکل در استفاده از لینک غیر مستقیم (برنامه نویسی اندروید)

#3
باسلام و تشکر از پاسخ مدیر محترم استاد این لینکو داخل وب ویو باز کردم ولی داخل وب ویو لبنک دانلود عمل نمبکنه,یعنی وب ویو فقط برای نمایش هست?نمیسه داخل وب ویو دانلود انجام بشه?
سپاس فراوان...
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان