انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت حرفه ای رایگان

طراحی سایت حرفه ای رایگان

#1
طراحی سایت حرفه ای رایگان


طراحی سایت حرفه ای رایگان 

در طراحی سایت هایی که به صورت رایگان انجام میشود مزایا و معایبی وجود دارد که در زیر به بررسی برخی از آنها را برای شما پرداخته ایم. طراحی سایت رایگان مناسب افرادی است که برای حرفه ی خود به طراحی سایت احتیاج دارند اما بودجه ی کافی برای راه اندازی طراحی سایت را ندارند. برای راه اندازی طراحی سایت های رایگان سازندگان سایت از قالب ها و طرح های آماده استفاده میکنند. 
این نوع طرح ها قابلیت اضافه کردن آیتم های مختلف را نیز دارند. برای طراحی اینگونه سایت ها داشتن دانش خاصی مورد نیاز نیست و با اجرای دستور العمل ها به راحتی قادر خواهید بود خودتان سایت را طراحی و راه اندازی کنید.

مزایای استفاده از طراحی سایت رایگان
از مزایای طراحی سایت رایگان این است که در مدت زمان خیلی کمی طراحی و راه اندازی میشود ابزارهای توسط سایت ساز تعبیه شده اند که میتوانید به راحتی قادر خواهید بود این ابزارها را در طراحی سایت خود اضافه کنید. یکی از مزایای خوبی که این نوع سایت های آماده دارند این است که معمولا اصول و قواعد سئو را سایت سازها از قبل رعیات کرده اند بنابراین نگران سئو سایت خود نباشید. همینطور وب هاستینگ نیز به طور رایگان توسط سایت ساز ارائه میشود احتیاجی به تهیه هاستینگ نیست.

مشکلات و معایب استفاده از طراحی سایت رایگان
به دلیل اینکه طراحی سایت های رایگان همیشه زیر نظر یک ارگان دیگر میباشند، پس این امکان وجود دارد که طراحی سایت شما از نظر امنیت ، کیفیت و سرعت در سطح پایینی وجود داشته باشد. 
بسیاری از طراحی سایت های دیگری هستند که ممکن است سایتی مشابه با سایت شما داشته باشند. در این نوع سایت ها محدودیت های زیادی برای شما وجود دارد و فقط در حدی که سایت ساز به شما اجازه داده باشد میتوانید تغییراتی را در سایت خود ایجاد نمایید، هر طراحی سایتی بعد از مدتی احتیاج به بروز رسانی دارد اما در اینگونه سایت ها اصلا قادر به بروز رسانی نیستید مگر اینکه از اول سایت را بسازید و اطلاعات مورد نظر خود را وارد آن کنید. بسیار پیش آمده ک سایت ساز ها در طراحی سایت های رایگان تبلیغات قرار میدهند که این تبلیغات باعث افت اینگونه سایت ها میشود. 
این در حالیست که طراحی سایت های سفارشی به شما این آزادی را می دهد تا سایت را دقیقا متناسب با نیازهای خود طراحی و پیاده سازی کنید و متناسب با نیازهای حرفه و شغل خود میتوانید مواردی را در سایت خود قرار دهید تا برطرف کننده ی نیاز کاربران باشد


طراحی سایت فرهنگسرا




طراحی سایت فرهنگسرا می تواند ترافیکی از کاربران که در منطقه جغرافیایی فرهنگسرا می باشد را به سمت خود به منظور ارائه کلاس های فرهنگی و نیز آموزشی به سمت خود جذب می نماید و می تواند درآمدزایی و نیز گسترش اهداف آموزشی و فرهنگی که فرهنگسرا پیروی می کند را به دنبال داشته باشد.










طراحی وب سایت فرهنگسرا






طراحی وب سایت فرهنگسرا در منو و زیر منوهای خود اطلاعات در خصوص انواع کلاس ها و برنامه های آموزشی ونیز فرهنگی که در فرهنگسرا اجرا می شود را در خود موجود می نماید. امروزه طراحی سایت فرهنگسرا ترافیک بالایی از کاربران را به سمت خود به منظور شرکت در کلاس های آموزشی به سمت خود جذب می نماید.





طراحی سایت فرهنگسرا چه امکاناتی دارد؟






طراحی سایت فرهنگسرا امکان پروفایل سازی را برای کاربران می تواند فراهم نماید که افراد پس از ورود به پروفایل خود به کلاس ها و برنامه هایی که پیش رو می باشند را مشاهده نمایند و نیز اینکه بتوانند در خصوص شرکت در کلاس های مختلف تصمیم گیری نمایند و به واسط پرداخت بتوانند برای کلاس ها و برنامه ها اطلاع یابی نمایند ونیز اینکه برای پرداخت کلاس ها اقدام نمایند. این پروسه می تواند راحتی بیشتر فرهنگسرا را برای مدیرتی داشته باشد. در صفحات می توانند تصویری از برنامه ها و نیز کلاس ها و همچنین محیط داخلی و فضای داخلی فرهنگسرا را خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان