انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت بازاریابی اینترنتی ، قدمی رو به سوی موفقیت

طراحی سایت بازاریابی اینترنتی ، قدمی رو به سوی موفقیت

#1
طراحی سایت بازاریابی اینترنتی یکی از بهترین قدم هایی است که کاربران می‌توانند برای کمک به وضعیت کسب و کار خود بردارند. طراحی سایت یکی از اصلی ترین اقدامات در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی الکترونیکی محسوب می‌شود، به همین دلیل بر اساس گفته های مشاوران پیش از هر اقدام دیگری باید به طراحی وب سایت پرداخت.
تاسیس سایت بازاریابی اینترنتی
پیش از این که بتوانید در دنیای مجازی فعالیت کنید، باید درون آن حداقل یک شعبه داشته باشید. ما یک کانال تلگرامی و یا یک صفحه اینستاگرامی را مساوی با داشتن شعبه در این شبکه های اجتماعی می‌دانیم. این دو جزو بی‌شمار شبکه اجتماعی موجود هستند. مبحث شبکه اجتماعی نیز یکی از تعداد زیاد سرویس و قابلیت هایی است که در بستر اینترنت وجود دارند.

[عکس: Digital-Marketing-5-2.jpg]

در دیجیتال مارکتینگ تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت های موجود، وضعیت کسب و کار خود را بهبود بخشید. در واقع هر اقدامی در صورت قانونی بودن و لطمه نزدن به دیگران در دنیای دیجیتال و مجازی، که بهتر شدن وضعیت کسب و کار شما کمک کند، بخشی از بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی محسوب می‌شود. پس راه های زیادی علاوه بر طراحی سایت بازاریابی اینترنتی وجود دارد. اما میزان بازدهی هیچ کدام یک از این ابزارها با دیگری برابر نیست، به طوری که برخی بسیار پربازده بوده و برخی دیگر عملا هیچ سودی ندارند.
در بین تعداد زیاد سرویس موجود در بستر شبکه جهانی اطلاعات (اینترنت)، وب مهمترین مورد شناخته می‌شود، به طوری که بسیاری از افراد وب را همان اینترنت می‌دانند، در حالی که وب بخشی از (مهمترین بخش) شبکه جهانی اطلاعات به شمار می‌آید. به همین دلیل در مقایسه با دیگر روش های دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت بازاریابی اینترنتی اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با انواع روش های دیجیتال مارکتینگ برای بهبود کسب و کار

[عکس: Digital-Marketing-8-2.jpg]

در این روش تلاش بر این است که از تعداد مخاطبان بسیار زیاد وب به نفع خود استفاده کرد، به طوری که به لطف داشتن یک شعبه درون آن، افراد بیشتری را به سمت خود جذب و با کسب و کار خود آشنا کرد. این شعبه درون وب در واقع همان وب سایت است. اگر کمی خوب فکر کنیم می‌بینیم امروز داشتن یک وب سایت جزو ضروریات شرکت های بزرگ و کوچک است. به عنوان نمونه شما در زمان آشنایی با یک شرکت، احتمالا نام آن را در گوگل جستجو کرده و به دنبال وب سایت آن می‌گردید. عدم مشاهده یک وب سایت برای شرکت های بزرگ یک حرکت غیر حرفه‌ای تلقی می‌شود! این دید بدون دلیل نیست و اهمیت بسیار زیاد وب و وابستگی فوق‌العاده شدید آن به اینترنت را نشان می‌دهد.

[عکس: Digital-Marketing-10.jpg]

بعد از طراحی وب سایت بازاریابی اینترنتی می‌توان از روش های دیگری نیز از ظرفیت های دنیای وب به نفع خود بهره جست و مشتریان بیشتری به دست آورد. در وب، همه وب سایت ها بازدیدکننده زیادی ندارند. معمولا وب سایت هایی که به طور مرتب محتوا تولید می‌کنند (مثل وب سایت های خبری)، در مقایسه با بقیه بازدیدکننده بیشتری دارند. می‌توان از این ظرفیت به نفع خود بهره برد، به طوری که با قرار دادن یک بنر بر روی این وب سایت ها درباره کسب و کار خود، در نگاه افراد بیشتری دیده شد. هر چقدر وب سایتی که انتخاب می‌کنید محبوب‌تر باشد و هر چه بنری که طراحی کرده‌اید بهتر بتواند نگاه مخاطب را به خود جلب کند، از ظرفیت آن وب سایت استفاده بیشتری خواهید برد.

دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار پیچیده بوده و برای موفقیت در آن و زیر و رو کردن سوددهی خود، باید علاوه بر راه‌اندازی سایت بازاریابی اینترنتی اقدامات بسیار دیگری نیز انجام داد. اگر از این اعمال بی‌خبر بوده و نیاز به اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری دارد، با اینتن تماس بگیرید. شرکت ما مفتخر است تاکنون وب سایت های زیادی با کاربری‌های مختلف طراحی کرده و شرکت‌های زیادی از مشاوره‌ها و راهنمایی آن برای بهبود وضعیت خود در دنیای دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده‌اند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان