انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
زمین شوی صنعتی برقی ، مناسب برای نظافت سالن های ورزشی

زمین شوی صنعتی برقی ، مناسب برای نظافت سالن های ورزشی

#1
سالن های ورزشی چند منظوره به دلیل رفت و آمد نسبتا زیاد ورزشکاران و مراجعه کنندگان بیشتر از سایر مکان ها در معرض آلودگی های گوناگون می باشند. در این اماکن، بهداشت سطوح از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا گاهی اوقات ورزشکاران بسته به نوع ورزش و میزان تحرک با سطح زمین تماس مستقیم دارند. در صورت آلوده بودن این سطوح، مخاطراتی برای ورزشکاران به وجود خواهد آمد. به همین دلیل سالن های چند منظوره ورزشی نیازمند تداوم در شستشو و نظافت می باشند.

[عکس: electric-floor-scrubbers-cleaning-of-sports-halls..jpg]

اما نظافت مداوم چنین سطوحی به روش دستی یا امکان پذیر نیست یا بسیار پر هزینه و زمانبر می باشد، در ادامه برخی از این مشکلات که با نظافت دستی به وجود می آیند اشاره می شود:

خیس ماندن سطوح پس از شستشو و امکان لغزش و آسیب دیدگی ورزشکاران، مدت زیاد زمان و سرعت بسیار کم شستشو و ایجاد مزاحمت برای ورزشکاران، مصرف آب و مواد شوینده بیشتر و آسیب زدن غیر مستقیم به محیط زیست، صرف انرژی بسیار برای شستشوی دستی و نیاز به نیروی خدماتی زیاد و در نهایت کیفیت بسیار کم شستشو به روش دستی علی رغم صرف زحمات زیاد، همگی از معایب استفاده از روش دستی شستشو به منظور نظافت سالن های ورزشی می باشند.
در مقابل می توان از نظافت صنعتی و مکانیزه کمک گرفت؛ بهترین روش برای شستشوی بهینه و مداوم سطوح هموار کف در سالن های ورزشی چند منظوره بهره گیری از دستگاه برقی می باشد.

 
از مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی برقی برای شستشوی سطوح
بهره گیری از چنین دستگاهی ویژگی های بسیار زیادی دارد. از مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی نوع برقی در سالن های چندمنظوره ورزشی می توان به خشک شدن سریع سطوح توسط سیستم مکش قدرتمند آب کثیف و لاستیک طی های عقب دستگاه و جلوگیری از لغزیدن و آسیب به ورزشکاران، عدم مزاحمت و فراهم آوردن امکان نظافت مداوم به دلیل سرعت بالای شستشو و مدت زمان کوتاه نظافت، کمک به محیط زیست با کاهش مصرف آب و ذخیره منابع طبیعی و کاهش استفاده از مواد شوینده و عدم آسیب به کره زمین، پایین آمدن هزینه ها به دلیل کاهش نیاز به نیروی خدماتی زیاد و در نهایت کسب نتیجه مطلوب پس از شستشو علی رغم بهینه شدن فرآیند نظافت اشاره کرد.
در ابتدا ممکن است هزینه خرید دستگاه گزاف بنظر برسد، اما به مرور زمان و استفاده از آن به صورت مداوم، کاهش هزینه های کلی موجب بروز مقرون به صرفه بودن دستگاه زمین‌شوی خواهد شد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان