انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات کندی

نمایندگی تعمیرات کندی

#1
برند لوازم خانگی کندی
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی کندی، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کندی با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی کندی برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کندی، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کندی سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
تاریخچه شرکت کندی
سال های 1945 دنیا در عرصه‌ی تکنولوژی شروع به تغییر و دگرگونی کرد. همان سال برادران فوماگالی پایه گذار یک برند مطرح تولیدات لوازم خانگی شدند. برند کندی همین جا شروع به کار کرد و برای اولین بار در تاریخ تولیدات لوازم خانگی ایتالیا ماشین لباس‌شویی اتوماتیک تولید و روانه‌ی بازار کرد.
این محصول بسیار موفق عمل کرد و مشتریان به شدت از آن استقبال کردند و تا هفتاد سال بعد و تا به امروز این برند محصولاتی را به بازار ارائه کرد که همان محبوبیت سابق را داشتند و هر روز به موفقیت‌های خود افزود.
اکنون کندی سبد کالایی کاملی در زمینه‌ی لوازم خانگی دارد که ماشین لباسشویی، ظرف شویی، جاروبرقی و انواع لوازم لوکس توکار را شامل می‌شود. این محصولات با بهترین سطح کیفی و فناوری وارد عرصه‌ی رقابتی می‌شوند.
در این بین ابرکاوان نمایندگی تعمیرات کندی با ارائه خدمات تعمیر و نگهداشت با کیفیت تضمین می نماید که از تمام محصولات کندی با بهترین نوع خدمات رسانی پشتیبانی نماید.
تعمیرگاه مجاز مرکزی و نمایندگی تعمیرات کندی تک سرویس چه خدماتی ارائه می دهد؟
تقریباً تمام قطعات داخلی لوازم خانگی برقی مدام در حال استفاده هستند و بعد از مدتی احتیاج به سرویس و تعویض دارند و این ربطی به برندی که از آن خرید کرده‌اید و یا کشور سازنده ندارد.
در صورت خرابی و بروز مشکل یا تغییراتی منفی در کیفیت عملکرد لوازم خانگی کندی بایستی با ابرکاوان نمایندگی تعمیرات کندی به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی تعمیرات لوازم خانگی کندی ارتباط برقرار کنید تا کارشناس فنی دستگاه را بررسی نماید و آنرا عیب‌یابی کنند.
این بهترین کاری است که می‌توانید انجام بدهید. از این طریق، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات پس از فروش محصولات کندی ایتالیا را از طریق ابرکاوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کندی می‌توانید دریافت نمایید. نمایندگی مجاز تعمیرات کندی بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد.
ابرکاوان نمایندگی تعمیرات کندی ارائه دهنده‌ی انواع خدمات نگهداشت و تعمیراتی برای لوازم خانگی کندی و تمامی انواع آن است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان