انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روند کاشت مو چگونه است

روند کاشت مو چگونه است

#1
روند کاشت مو چگونه است ? زمانی که شخصی به ریزش مو دچار می شود ممکن است مشکلاتی مانند افسردگی و احساس ضعف را برای اوبه همراه داشته باشد . البته این گونه افراد نباید نگرانی به خود راه دهند زیرا خوشبختانه امروزه روش های زیادی وجود دارد که می تواند به صورت دائمی موهای خود را مجددا بدست بیاورند مانند کاشت مو و ترمیم مو .
استفاده از این روشها با هزینه نسبتا زیادی انجام می شود ولی این میزان هزینه برای بدست آوردن مو، عاقلانه است و روشی به صرفه خواهد بود.
از زمان های گذشته مردان و زنان زیادی دیده شده اند که دچار ریزش مو هستند ولی تا پیش از سال ۱۹۵۰ میلادی کسی در فکر یافتن روشی برای درمان نازک شدن مو و ریزش مو نبوده است.در صورتی که شما هم از افرادی هستید که ریزش مو دارید و می خواهید آن را درمان ریزش مو را آغاز کنید ،  می توانید با پزشک متخصص در این باره صحبت کنید و در مورد روش های کاشت مو و ترمیم  , قیمت کاشت مو اطلاعات کاملی بدست بیاورید و سپس اقدام نمایید.
[عکس: Hair-transplantation-steps2.jpg]روند کاشت مو چگونه است
روند کاشت مو چگونه است ؟
اولین کاری که تیم پزشکی متخصص کاشت مو برای متقاضیان کاشت مو انجام میدهند پاک سازی موی سر شخص است که بعد از اتمام آن بخشی از موهای که به عنوان قسمت دهنده محسوب می شوند با سرعت و دقت بالا برداشته می شوند. بعد از آن موهای که برداشت شده را در قسمت مورد نظر که از قبل مشخص شده ، جایگذاری می کنند. برای اینکه فرآیند کاشت مو انجام شود چند ساعت زمان لازم است و برای روش های جدید تنها یک جلسه کافیست.
با توجه به اینکه موهای هر فردی با دیگری متفاوت است ، برای هر شخص میزان گرفت های مورد نیاز با توجه به مقدار ریزش متغیر می باشد. تیم پزشکی با توجه به سطحی که به ریزش دچار شده است، هزینه ها را تعیین می نماید.لازم است بدانید هیچ بیمه درمانی هزینه ی کاشت مو را قبول نخواهد کرد.
بعد از اینکه کاشت انجام شد ، طی چند هفته موهای که کاشته شده بر اثر شوک ریخته می شوند و بعد از چندماه دوباره جوانه می زنند.
ریزش مو تنها برای موهای سر اتفاق نمی افتد بلکه ممکن است برای هر قسمتی مانند ابرو نیز رخ دهد.خوشبختانه برای دیگر قسمت ها مانند ابرو و ریش عمل کاشت نیز انجام می گردد.گاهی تیم پزشکی به جای کاشت مو ، روش های تقویتی را توصیه می کنند.
نکته ) پیش از هر اقدامی باید یک کلینیک معتبر کاشت مو را برای این کار انتخاب نمایید. و علاوه بر کاشت مو , کاشت ابرو نیز در این کلنیک توسط پزشکی متخصص انجام می شود .  همچنین برای لیزر موهای زائد خود , تزریق ژل , تزریق بوتاکس , میکرونیدیلینگ , لیزر مو  به کلنیک لیزر مو مراجعه کرده و از قیمت لیزر موهای زائد , دستگاه لیزر موی خانگی و .. اطلاعات کسب کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان