انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مبل شوی ، موکت شوی و فرش شوی KARCHER

مبل شوی ، موکت شوی و فرش شوی KARCHER

#1
فرش شوی ، موکت شوی و مبل شوی KARCHER

فرش شوی
انواع دستگاه فرش شوی و موکت شوی و مبل شوی کارچر بسیار قدرتمند بوده و دارای کاربری های متنوعی می باشد. از این دستگاه ها به منظور تمیز کردن لایه های عمیق ویا لایه های میانی فرش و موکت  از آن استفاده می شود. این دستگاه ها همچنین توانایی گرده برداری از پارچه را نیز دارا می باشند. همچنین با لوازم اضافی مناسب میتوانید برای تمیز کردن رویه مبل و همچنین صندلی های اتومبیل هم از این دستگاه استفاده کنید.

فرش شوی و موکت شوی کلاس BRC کمپانی KARCHER آلمان
طراحی این دستگاه فرش شوی کارچر به گونه ای است که کار کردن با آن بسیار ساده باشد .این دستگاه موکت شوی با استفاده از چرخش همزمان برس و پاشش و مکش همزمان آب و مواد شوینده به داخل لایه های فرش جهت نظافت آن استفاده می کند.

[عکس: brc-40-22-carpet-cleaner-300x300.jpg]

هم اکنون در بسیاری از هتل ها و مراکز اقامتی معتبر دنیا از این دستگاه استفاده می شود.

دستگاه فرش شوی و مبل شوی کلاس PUZZI کارچر

دستگاه فرش و موکت و مبل شوی کلاس PUZZI نیز به وسیله پاشش و مکش آب و مواد شوینده مبلمان و فرش را شستشو می دهد.

[عکس: 1-5-300x300.jpg]

این دستگاه مبل شوی نیز به به منظور استفاده تمام صنعتی ساخته شده است و کاملا مناسب برای استفاده شرکت های خدماتی می باشد. قابلیت های این دستگاه نظافت صنعتی از جمله سهولت در استفاده ، هزینه های پایین ، قابلیت استفاده تمام وقت ، کیفیت بالای انجام امور نظافتی و قدرت مانور بالا همگی این محصول کارچر را به دستگاهی کاملا کاربردی تبدیل ساخته اند.

دستگاه فرش شوی با ابعادی مناسب

ابعاد کوچک این محصول کارچر جابجایی و حمل و نقل آن را نیز بسیار ساده ساخته است.همچنین از این دستگاه فرش و مبل و موکت شوی می توان برای شستشوی فرش و موکت محیط های مختلفی همچون هتل ها ، سالن های نمایش و ….. استفاده کرد. این محصولا نظافتی سوط شرکت کارن تجارت عرضه می گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان