انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارزان ترین کشورها برای سفر خارجی

ارزان ترین کشورها برای سفر خارجی

#1
بولیوی

کشور بولیوی دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. این کشور ارزان قیمت به شما امکان را می‌‌دهد تا با هزینه­‌ی بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید. شما می‌توانید با کمتر از ۲۰ دلار در روز جای مناسبی برای اسکان بیابید، غذا بخورید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.تایلند در سال­‌های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسیاری از شرکت‌های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد می­‌دهند. طرفداران پر و پا قرص اقامتگاه­‌های ارزان، بسیار زیاد هستند؛ اما اگر شما به این اقامتگاه­‌ها علاقه‌ای ندارید، می­‌توانید با ۳۰ دلار در روز اتاقی اختصاصی با سرویس بهداشتی و حمـ ـام داشته باشید. اگر با اقامت در اتاق­‌های مشترک و تخـ ـت­‌های دو طبقه مشکلی ندارید، می­‌توانید با هزینه‌­­ی همین مقدار پول یکی از این اتاق­‌ها را داشته باشید.


[عکس: 2.jpg]

یونان

اوضاع اقتصادی یونان، روی قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته، به طوری که در این کشور هزینه‌ها بسیار پایین است و گردشگری می­‌تواند درآمد و پولی را که این کشور به شدت نیاز دارد، به اقتصاد این کشور تزریق کند. این کشور بسیار زیبا است، سواحل زیبا و معماری­‌های بی‌نظیر از جاذبه‌های این کشور است. یونان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در اروپا می باشد.


.[عکس: 14.jpg]


اسپانیا

اسپانیا نیز همانند یونان از مشکلات اقتصادی رنج می‌­برد و درآمد ناشی از گردشگری می­‌تواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد. این کشور زیبایی­‌های بی‌شماری دارد، غذاهای بی­‌نظیر، تاریخی غنی که در معماری ساختمان­‌ها و موزه‌­ها به نمایش گذاشته شده و منظره‌­های زیبا مانند رشته کوه‌­های پیکوس دِ اروپا (Picos de Europa).

[عکس: 1.jpg]


ویزای تحصیلی 
ویزای کاری
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان