انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
logo design

logo design

#1
طراحی لوگو یکی از مباحث مهم در بحث طراحی وب سایت به شمار می رود.
اگر شما یک طراحی لوگوی حرفه ای داشته باشید این باعث می شود که نام برند شما در بین تمامی رقبا به خوبی مشخص شود. البته طراحی لوگو حرفه ای یک سری معیار دارد که باید به آن ها توجه زیادی کنید شما نمی توانید با ید طراحی لوگوی ساده یک برند حرفه ای رابسازید.
در زیر به یکسری موارد از طراحی لوگوی حرفه ای اشاره خواهیم کرد:

1.ساده بودن در طراحی لوگو
اگر دقت کرده باشید موفق ترین طراحی لوگوهای دنیا ساده ترین آن ها بوده اند. یک طراحی لوگوی حرفه ای باید کاربر پسند باشد. مردم طراحی لوگوهای ساده را راحتتر می پذیرند. شما نیز دقت داشته باشید که برای طراحی لوگوی خود از همین طراحی های ساده را به کار ببرید.

2.در طراحی لوگو نیازی به بکارگیری اسم ندارید
برای یک طراحی لوگوی حرفه ای نیازی ندارید که حتما لوگوی شما دارای تمامی نام برند شما باشد نگاهی به لوگوهای مک دونالد یا اپل بی اندازید متوجه خواهید شد که اکثر برندهای معروف لوگوهایی ساده داشته اند و بیشتر با یک طرح و رنگ زیبا خود را به نمایش گذاشته اند.

3.اندازه در طراحی لوگوی
یکی از مواردی که در طراحی لوگو باید به کار برده شود، اندازه طراحی لوگوی شما است. باید لوگوی شما طوری طراحی شود که در ذهن کاربران بنشیند.
دقت داشته باشید که لوگوهای خیلی خاصی نیاز ندارید کافی است فقط از یکی یا چند ایده و خلاقیت در طراحی لوگوی خود استفاده نمایید.

4. رنگ بندی و تایپو گرافی در طراحی لوگوی تجاری
شما باید به گونه ای طرح و رنگ بندی را در طراحی لوگو به کار ببندید که نشان دهنده نوع کاربری شرکت و برند شما باشد. استفاده از رنگ های زیاد در طراحی لوگو کار عاقلانه ای نخواهد بود. و یا استفاده از فونت های خیلی خاص نشان دهنده یک طراحی لوگوی خاص نمی باشد.

شما با بکارگیری یک سری موارد ساده می توانید یک لوگوی بسیار ساده داشته باشید و سپس سعی در برند سازی خود داشته باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان