انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی

#1
دستگاه های کارواش صنعتی همیشه با نام شرکت Karcher آلمان عجین است. واترجت‌ صنعتی آب گرم از ابداعات آقای آلفرد کرشر بنیان گذار شرکت Karcher آلمان می باشد. امروزه سطح تولیدات کارواش صنعتی شرکت Karcher را نمی توان با هیچ یک از رقبای آن مقایسه کرد. به جرأت می توان گفت از لحاظ حجم، کیفیت و نوآوری شرکت Karcher حرف اول و آخر را در دنیای محصولات نظافتی می زند.
کارواش Karcher دارای دو دسته ی کلی می باشد.دسته ی اول کارواش های پرتابل خانگی Karcher می باشد که به سری K معروف است. دسته ی دوم کار که بیشتر برای شما توضیح می دهیم کارواش صنعتی با کاربرد حرفه ای می باشد که به سری HD معروف است. HD مخفف High Durable است که به معنی با دوام می باشد و به آن دست از کارواش های صنعتی کارچر گفته می شود که می توانند زمان های کارکرد بالا را تحمل کنند.
کارواش صنعتی کارچر نیز خود شامل چندین دسته بندی می شود. دستگاه های صنعتی واترجت آب سرد و واترجت آب گرم.

 
[عکس: industrial-carwash.jpg]


مشخصات فنی دیگر کارواش صنعتی Karcher آلمان
از یک جنبه کارواش صنعتی Karcher از جهت دمای آب خروجی دسته بندی می شود. کارواش صنعتی آب گرم به آن دسته از کارواش های صنعتی اتلاق می شود که می توانند دمای آب ورودی را بالا ببرند. البته این نوع دستگاه ها خود از لحاظ سیستم گرم کن به دو دسته تقسیم می شود. این واترجت ها به صورت معمول یا از مشعل گازوئیلی برای گرم کردن آب استفاده می کنند و یا از هیتر برقی. البته قاعدتاً مشعل های گازوئیلی دمای بسیار بالاتری را ایجاد می کنند و در حقیقت مخلوط بخار و آب گرم را خارج می سازند. این نوع سیستم گرم کنند قادر است دمای آب صنعتی را تا 155 درجه سانتی گراد بالا ببرد.
واترجت‌ صنعتی آب گرم با هیتر برقی می تواند آب را تا 85 درجه بالا ببرد. در مواردی که نیاز به سرعت عمل بالاتر است، دستگاه کارواش با مشعل گازوئیلی توصیه می شود. کارواش صنعتی از لحاظ نوع موتورهای ایجاد کننده نیرو نیز دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. یک گروه از دستگاه های واترجت‌ صنعتی کارچر نیز دارای موتورهای برقی می باشند که دارای نوع موتور برقی می باشند یک نوع موتور برقی تک فاز و نوع دیگر موتور برقی سه فاز.

توضیحات کارواش صنعتی سه فاز Karcher آلمان
واترجت  سه فاز کارچر برای طولانی مدت و ایجاد فشارهای بالا طراحی شده است و کارواش صنعتی تک فاز برای استفاده های کوتاه تر و ایجاد فشار های حداثر 200 بار طراحی شده است. یک نوع دیگر دستگاه کارواش صنعتی دارای موتورهای سوختی می باشند که با گازوئیل یا بنزین کار می کنند. مزیت این مدل ها یا دستگاه ها امکان کارکرد در محیط هایی است که دسترسی به برق وجود ندارد.
در نتیجه حوزه ی عملکردی بسیار وسیعی از طریق این دستگاه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دسته از خاصی از نیز وجود دارد که به واترجت ضد انفجار معروف است. این دسته از دستگاه ها برای مناطق گازی استفاده می شوند که احتمال ایجاد انفجار توسط دستگه های معمولی می باشد. دستگاه های فشار قوی آب را می توان از جنبه های مختلف دیگر دسته بندی کرد که در اینجا مجال پرداختن به آن نیست اما در مورد شرایط استفاده بهینه تر از این دستگاه ها می توان نکات دیگری را نیز مورد توجه قرار داد.

لوازم جانبی کارواش صنعتی Karcher آلمان
یکی از این نکات لوازم جانبی و نازل های دستگاه کارچر می باشد. شرکت Karcher آلمان لوازم جانبی متنوعی را برای دستگاه های کارواش تولید کرده است که از آن جمله می توان به نازل فوم پاش که برای تولید کف غلیظ استفاده می شود. نازل برس چرخان که برای شستشوی بهتر سطوح استفاده می شود. نازل زمین شوی که برای شستشوی سریع تر زمین استفاده می شود، نازل سند بلاست که برای سند بلاست مرطوب سطوح و لایه برداری از روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد، اشاره کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان