انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یو پی اس زنجان

یو پی اس زنجان

#1
شرکت های بزرگ تولید و عرضه یو پی اس داخلی و خارجی در شهر زنجان نیز محصولات خود را ارائه میکنند. شرکتهایی همچون فیام صنعت ، یو پی اس ایران ، یو پی اس آنلاین. نمایندگی های این شرکتها نیز این محصولات را ارائه مینمایند. از جمله مشخصات یو پی اس هایی که در این شهر عرضه میشود می توان به یو پی اس های ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر لاین اینتراکتیو که تک فاز هستند اشاره کرد. این یو پی اس ها مجهز به مدار نویز گیر بوده و از استابلایزر نیز برخوردارند.

همچنین مجهز به فیوز جلوگیری از تخلیه بار بیش از حد می باشند. برق متناوب خروجی یو پی اس های زنجان یاد شده دارای کیفیت خوبی است و بصورت شبه سینوسی می باشد. انواع یو پی اس های ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ولت آمپر نیز هست که دقیقا از همین مزایا برخوردار است.

گروه یو پی اس های ۱تا ۱۰۰۰۰ ولت آمپر نیز تولید میشوند که علاوه بر مزایای اشاره شده در فوق دارای مدار آنلاین می باشد و از تکنولوژی PFC یعنی نسبت قدرت خروجی بهره میبرد که موجی میشود از یک باتری با توان مشخص بتوان خروجی همزمان بیشتری گرفت و حدود ۲۳% باعث افزایش توان خروجی میشود. قابلیت پارالل شدن تا ۳ دستگاه،سو ئیچ دستی و اتوماتیک بای پس و کلید فیوز اضافه بار و اتصال کوتاه از جمله این مشخصات است.
[عکس: zanjan-ups.jpg]
خرید یو پی اس زنجان
برای خرید یو پی اس زنجان کافی است که توان یو پی اس مصرفی را تعیین و آنرا از میان محصولات ارائه شده ایرانی مانند اگزیم پاور،ایتون پاورور، APC و یا برندهای خارجی آلفا، نت پاور، EPE آلمان، EAST,STAR چین و برندهای دیگر انجام شود. در این بین همیشه امکان دریافت مشاوره از سازنده و فروشنده در زنجان و یا از طریق دفاتر مرکزی مقدور است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان