انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انجمن صنفی یو پی اس

انجمن صنفی یو پی اس

#1
انجمن صنفی سازندگان یو پی اس
انجمن صنفی سازندگان یو پی اس در سال 1373 و بمنظور حفظ و تامین حقوق تولید کنندگان ایرانی تاسیس شد. در حال حاضر بیشاز 20 تولید کننده یو پی اس و تجهیزات و منابع برق در ایران مشغول بکار هستند که حاصل آن اشتغال مستقیم بیش از 1500 نفر و رشد و توسعه کمی و کیفی روز افزون این تکنولوژی ها در ایران است.
عمده تولیدات چند ساله اخیر در این حوزه انواع یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو تا توان 10000 ولت آمپر است که سالانه هزاران دستگاه با کیفیت بالا را روانه بازار کرده است.
تولیدات ایرانی در بسیاری از موارد دارای استاندارد و کیفیت در حد محصولات اروپایی و آمریکایی است و تا تکنولوژی روز دنیا فاصله کمی دارد. تولید یو پی اس های صنعتی و سه فاط نیز در چند سال اخیر در دستور تولید چندین کارخانه قرار گرفته است و اکنون چند سالی است که تعدادی از تولید کنندگان این محصولات را تا توان 500 کیلوولت آمپر و حتی بیشتر بنا به سفارش مشتری تولید می کنند.[عکس: upsiran-logo1.png]
مشخصه محصولات استاندارد انجمن صنفی یو پی اس
محصولات تولید شده تحت نظارت این انجمن بطور دائم کنترل و بعد از تایید دارای هولوگرام مخصوص میشوند و استاندارد سازی میشوند.
در حال حاضر قریب به ۲۰ سازنده یو پی اس در ایران با تولید سالانه دهها هزار دستگاه در ظرفیت و پیکره بندیهای گوناگون با اشتغال بیش از 1500 نفر فعال می باشند که اکثریت قریب به اتفاق آنان عضو انجمن صنفی سازندگان یو پی اس ایران می باشند. توانهای تا 10KVA بصورت تولید انبوه و بصورت مستمر به بازار ارائه می گردد و توانهای بالاتر و یو پی اس های سه فاز تا توان چند صد کیلو ولت آمپر بر اساس سفارش مشتری بیش از ده سال است که در خط تولید برخی از اعضاء می باشد.
بطوریکه فاصله توانمندی تولید با تکنولوژی روز دنیا بسیار اندک می باشد. و ادعاهایی نظیر ورود تکنولوژی سه فاز به ایران برای اولین بار ظاهراً بدلیل عدم آگاهی از توانمندیهای سازندگان داخلی می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان