انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیرات ساید بای ساید - تعمیرگاه مجاز مرکزی

تعمیرات ساید بای ساید - تعمیرگاه مجاز مرکزی

#1
تعمیرگاه لوازم خانگی تعمیرات ساید بای ساید
یخچال‌های ساید بای ساید از تلفیق یخچال و فریزر در کنار یکدیگر تشکیل شده است که در بیشتر مواقع دارای آبسردکن و یخ ساز هستند و از برنامه های کاربردی متنوعی برای تنظیمات نحوه نگهداری مواد غذایی برخوردارند. زمانیکه یک ساید بای ساید را به تازگی خریداری کرده باشید ممکن است با متخصص تعمیرات ساید بای ساید برای نصب و راه اندازی تماس بگیرید یا اگر ساید بای ساید شما دچار نقص فنی شده باشد با یک نمایندگی مجاز مرکزی به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید برای رسیدگی به مشکل و تعمیر آن تماس میگیرد.
نقل قول:
تعمیرگاه مجاز مرکزی به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید و تعمیرات لوازم خانگی با بهره گیری از به روز ترین و مجهزترین ابزارها و فناوریهای نصب، راه اندازی و تعمیرات ساید بای ساید و اتکاء به دانش و تجربه بالای متخصصین و تکنسین های فنی کارآزموده و ماهر تعمیرگاه لوازم خانگی خود توانسته است بهترین سطح خدمات خود را به مراجعین خود در طول بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات ساید بای ساید برای مشتریان خود ارائه نماید.
توصیه های در مورد تعمیرات ساید بای ساید
اگر اولین بار است که ساید بای ساید را نصب میکنید یا بعد از یک مدت زمان طولانی می خواهید آن را روشن نمایید می بایست تا تا مدت ۲۴ ساعت صبر کنید تا ساید بای ساید به دمای معمول و خنکی لازم برسد و بعد اقدام به قراردهی غذا درون آن نمایید زیرا تا قبل از ۲۴ ساعت انرژی زیادی را باید ساید بای ساید صرف خنک کردن غذا کند.
اگر مدت استراحت (توقف) ترموستات به علت عدم تنظیم بودن و یا ضعف فنر زیر اهرم کلید افزایش یافت، اواپریتور نیز دچار افزایش دما می شود و بعد از ذوب شدن برفک ها شاهد ریزش قطرات آب هستیم. می بایست با نظارت تکنسین تعمیرات ساید بای ساید، برای کاهش توقف ترموستات، پیچ تنظیم را در راستای عقربه های ساعت بچرخانید. به دلیل پیچیدگی این کار حتما باید به تکنسین فنی تعمیرات ساید بای ساید برای حل این نقص فنی مراجعه نمایید.
در تعمیرات ساید بای ساید ممکن است کمپرسور بی وقفه کار کند ولی سرمایش در یخچال وجود نداشته یا اینکه در یخچال گاز وجود ندارد. در این مواقع میبایست تکنسین های فنی تعمیرگاه مجاز مرکزی در کمتر از یک ساعت و در هر ساعت از شبانه روز در محل کار یا منزل کار حاضر می‌شوند تا با دقت اطراف اواپریتور و کندانسور را برای شناسایی حفره نشت گاز  بررسی کنند. در نهایت پس از فشاردهی یخچال و تست کف صابون، ابتدا لوله ها را با وکیوم پمپ تخلیه کرده و سپس به آرامی گاز را درون لوله تزریق نماییم در نهایت مجدد محل آسیب دیده را جوشکاری میکنند. ترمیم و انجام تزریق گاز درون یخچال پیچیده است و باید توسط تکنسین فنی و با تجربه تعمیرات ساید بای ساید انجام شود.
نقل قول:
تعمیرگاه مجاز مرکزی با بهره گیری از به روزترین ابزارها و فناوریهای تعمیرات و سرویس دهی و استفاده از قطعات اورجینال در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته بهترین سطح کیفیت خدمات را برای رضایتمندی مراجعین خود ارائه می‌نماید. برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید یا برای رزرو آنلاین به سایت مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان