انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

#1
برای اقامت در آلمان را ه های مختلفی وجود دارد مثل :اقامت آلمان از طریق کار، اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری، اقامت آلمان از طریق ازدواج، اقامت آلمان از طریق خرید خانه و.... اما یکی از بهترین راه های اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل است. کشور آلمان از نظر اقتصادی بسیار قوی بوده بطوری که شرایط تحصیل رایگان را نه تنها برای دانشجویان خود بلکه برای تمامی دانشجویانی علاقه به ادامه تحصیل در آلمان دارند را فراهم کرده است. در هر مقطعی که هستید با داشتن مدرک معتبر می توانید برای اقامت در آلمان از طریق تحصیل اقدام کنید آلمان در تمامی مقاطع دانشجو می پذیرد و نکته مهم اینکه لازم به تسلط کامل به زبان اآلمانی ندارید چرا که در آلمان دانشگاه هایی وجود دارند که به زبان انگلیلسی تدریس می کنند. اگر قصد اقامت در آلمان از طریق تحصیل را دارید بهتر پیش از هر چیزی با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید.[عکس: 9898.jpg]
پاسخ

اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

#2
راههای مهاجرت به آلمان
طبق تحقیقاتی که شرکت بلومبرگ آلمان انجام داده است، دومین مقصد مهاجرین به کشور آلمان می باشد؛ چرا که از نظر اقتصادی و شرایط کاری، آلمان بسیار قدرتمند است. نرخ بیکاری در این کشور 3.2 درصد می باشد که باعث شده این کشور با کمبود نیروی کار متخصص و ماهر روبرو شود. راه های مهاجرت و اقامت در آلمان عبارت است از:
  • مهاجرت و اقامت در آلمان از طریق کار: یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت این کشور، اخذ ویزای کار است. آلمان کشوری است که از لحاظ صنعتی بسیار پیشرفته می باشد، به همین دلیل سالانه به نیروی کار متخصص و ماهر نیاز دارد. مهاجرت کاری به آلمان به دو صورت امکان پذیر است که در کشور ایران روش دوم، مرسوم تر از روش اول می باشد. دو روش مهاجرت به کشور آلمان عبارت است از:

  • اخذ ویزا آلمان از طریق پیشنهاد کاری (Job offer): پیشنهاد کاری یا ارسال دعوتنامه کاری از کارفرمای آلمانی، این فرصت را به شما می دهد که بتوانید ویزا آلمان را اخذ نمایید. البته این مورد شامل شرایطی می شود که در مقاله مهاجرت از طریق کار به آلمان به طور کامل بیان شده است.

  • اخذ ویزای جستجو کار آلمان (Job Seeker): این نوع ویزا به صورتی است که به شما این فرصت را می دهد که در مدت زمان 6 ماه در کشور آلمان کار پیدا کنید؛ اما اگر شما پس از 6 ماه کاری پیدا نکرده باشید باید به کشور خود بازگردید.

  • مهاجرت و اقامت در آلمان از طریق سرمایه گذاری: مهاجرت به آلمان می تواند از طریق سرمایه گذاری نیز صورت بگیرد؛ اما قبل از هر چیز شما باید اطلاعات کافی از اقتصاد و نوع سرمایه گذاری را در آلمان داشته باشید. سرمایه گذاری می تواند از طریق ثبت شرکت، تاسیس نمایندگی، تاسیس شرکت مسئولیت محدود و… باشد. شما برای ثبت شرکت در آلمان باید نزدیک به 25000 یورو سرمایه اولیه داشته باشید. در این روش شما باید کسب و کاری داشته باشید که برای کشور آلمان توجیه اقتصادی داشته باشد در غیر این صورت اقامت این کشور به شما تعلق نمی گیرد.
پاسخ

اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

#3
مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل چیست؟

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت تحصیلی به آلمان عبارتند از:
1. پاسپورت فعلی و اگر پاسپورت قدیمی دارید باید آن را نیز ارائه دهید.
2. فرم تکمبل شده درخواست ویزا
3. 2قطعه عکس پرسنلی
4. نامه پذیرش دانشگاه
5. مدارک تحصیلی ترجمه شده به همراه ریز نمرات
6. در صورت متاهل بودن سند ازدواج
7. پرداخت هزینه بررسی پرونده به سفارت
8. مدرک زبان آلمانی و انگلیسی
9. نامه تمکن مالی
تمکن مالی را می توان از روش های زیر اثبات کرد :
1. حساب بانکی با حداقل 10000 یورو سپرده بلوکه شده
2. مدارک مالی و فیش حقوقی والدین 
3. ضمانت نامه بانکی
4. گواهی دریافت بورسیه از مرکز اهدا کننده
پاسخ

اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

#4
چطوری به کشور آلمان مهاجرت کنم؟

من 28 سال سن دارم و رشته تحصیلی ام حسابداری است. برای مهاجرت آلمان چه کاری باید انجام دهم؟

در صورت تاییدیه مدارک تحصیلی شما و ارائه مدرک زبان برای ویزای جست و جوی کاری و تحصیلی آلمان امکان اقدام وجود دارد.


چند سال پس از اخذ اقامت کاری آلمان می توان برای اقامت دائم اقدام کرد؟

پس از 5 سال اقامت داشتن در آلمان می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

 

آیا تحصیل در آلمان منجر به اخذ اقامت این کشور می شود؟

مهاجرت تحصیلی به آلمان منجر به اخذ اقامت دائم نمی شود؛ اما شما می توانید پس از فارغ التحصیلی در این کشور شروع به کار کرده و برای اقامت دائم اقدام نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان