انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
URL مناسب در طراحی سایت

URL مناسب در طراحی سایت

#1
در چندین مورد از نوشتارهای آموزش طراحی سایت در مورد آدرس صفحه مناسب و یا همان url مباحثی را مطرح کردیم و از اهمیت آن در طراحی سایت و نیز سئو سایت گفتیم. چند مورد دیگر از نکاتی را که در مورد url در طراحی سایت خود باید رعایت کنید را در این نوشتار با هم مرور می کنیم. رعایت این نکات باعث می شود که ساختار سایت شما مطابقت بیشتری با استانداردهای طراحی وب سایت داشته باشد و هم بر سرعت سایت و هم بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل مؤثر است. 

پارامترهای دینامیک در آدرس صفحه
استفاده بیش از دو پارامتر در url سایت شما مشکلاتی را به همراه دارد از جمله اینکه ناخوانا مشاهده می شود و در صورتی که url سایت شما این گون است بهتر است آن را ادیت کرده و یک url استاتیک و خوانا را بسازید. در مورد پارامترها نکات فراوانی می باشد که باید به آنها اشاره کنیم از جمله اینکه بیشتر پلتفرم ها و یا CMSها اتوماتیک وار از پارامترهایی مانند (&) استفاده نمی کنند و بنابراین استفاده از چنین ابزارهایی در مدیریت سایت شما باعث می شود که کمتر به مشکل برخورد و پارامترهای مزاحم را مشاهده کنید.

طراحی سایت هوشمند
طراحی سایت هوشمند امروزه برای بسیاری از کسب وکارها و نیز شرکت ها که می خواهند تعامل و ارتباط قدرتمندتری را میان کاربران خود ایجاد نمایند موضوعیت می یابد و می تواند کارایی بسیاری را به طراحی سایت شما بیفزاید که می تواند در جهت بهبود و نیز ارتقای طراحی سایت و نیز عملکرد طراحی وب سایت اقدام نماید. طراحی وب سایت هوشمند امروزه به واسط تعامل بیشتر و بهتر با طراحی سایت می تواند زمینه ساز فعالیت های مختلف باشد و در نتیجه امر ارزشمندی بیشتری را برای طراحی سایت شما ایجاد نماید. امروزه طراحی سایت هوشمند در زمینه های متعدد و نیز با قابلیت های متعدد همراه می باشد. شاخص های بسیاری می تواند در هوشمندسازی هرچه بیشتر طراحی سایت شما کمک نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان