انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترجمه آنلاین در دنیای امروزی

ترجمه آنلاین در دنیای امروزی

#1
آنلاین شدن کسب و کار راهی برای همسویی با پیشرفت های بشر

سرعت پیشرفت تکنولوژی به حدی بوده است که جهان امروزی نسبت به چند دهه قبل قابل مقایسه و قابل باور نیست. آنلاین شدن بسیاری از فعالیت ها  و کسب و کارها همچون ترجمه آنلاین که به استفاده از بستر اینترنت مبتنی هستند از جمله این پیشرفت هاست که باعث گردیده امور بسیار راحت تر و منظم تر از قبل انجام پذیرد. نه تنها ترجمه آنلاین در صنعت ترجمه بلکه به طور کل از مزایای آنلاین شدن فعالیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آسودگی: آنلاین شدن کار باعث راحتی و سهولت دسترسی به خدمات گسترده در سراسر اینترنت گردیده است. به عنوان مثال در حوزه خدمات ترجمه کافیست در موتورهای جستجو کلمه خود را سرچ کنید و خواهید دید که سایت های زیادی برای ارائه خدمت مورد نظر شما برایتان لیست خواهند شد. ترجمه آنلاین متن خود تنها منوط به چند کلیک می باشد.
  • صرف وقت و هزینه کمتر: با دسترسی به اینترنت، دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه مثل سابق نخواهید بود چرا که تقریبا هر کاری را می توانید به راحتی و از اینترنت به انجام برسانید. قطعا مشتری با صرف هزینه کمتر راضی تر خواهد بود و با سرعت بیشتری کار خود را به انجام می رساند. در واقع آنلاین شدن کارها یک انتخاب نیست به یک ضرورت در دنیای پر تلاطم امروزی است که این ضرورت منجر به بهبود کیفیت و کاهش زمان و هزینه برای مشتری و کارفرما خواهد بود.
  • در دسترس بودن بدیل های مختلف: با بکارگیری اینترنت برای انجام امور، به راحتی شما می توانید گزینه های مختلف برای سپردن امور خود را لیست کنید و مورد بررسی قرار دهید. مثلا با جستجوی کلمه “ترجمه تخصصی” یا دهها سایت که خدمات ترجمه آنلاین متن به صورت حرفه ای را ارائه می کنند ظاهر می شوند که شما می توانید به راحتی آن ها را به لحاظ معیارهای خود برای انجام دادن سفارش ترجمه خود مورد بررسی قرار دهید و مناسب ترین مورد را انتخاب نمایید.
  • رقابتی شدن امور و در نتیجه کاهش قیمت ارائه محصول یا خدمت: با گسترش فعالیت های آنلاین، شرکت ها، موسسات و افراد زیادی در هر حوزه وارد شده اند که باعث رقابتی شدن بازار و در نتیجه ملزم شدن مجریان کسب و کار در پایین آوردن قیمت ها گردیده است. این امر قطعا برای مشتریان خوشایند خواهد بود چرا که آن ها به دنبال کیفیت بالا و هزینه های پایین تری در دریافت محصول یا خدمت خود هستند.

ارائه خدمات ترجمه آنلاین توسط پارس ترنس گامی برای بهبود رضایت مشتری

پارس ترنس با آنلاین نمودن تمام فعالیت های خود از دریافت سفارش تا تحویل نهایی ترجمه و با ارئه یک دارالترجمه آنلاین سعی در رضایت و بهبود خدمت رسانی به مشتریان گرامی دارد. ترجمه آنلاین در تمامی رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و همچنین ترجمه تخصصی آنلاین متون پزشکی در گروه های تخصصی هر رشته در پارس ترنس پذیرفته می شود. علاوه بر انجام ترجمه دانشگاهی ارزان قیمت ، پارس ترنس آماده دریافت سفارش های شما در دیگر زمینه ها نیز می باشد.

تمامی خدمات ترجمه توسط وب سایت پارس ترنس ارائه می گردد. مراحل ثبت سفارش تا دریافت ترجمه به شرح زیر می باشد:
  • ثبت آنلاین سفارش ترجمه از سوی کاربر یا ارسال سفارش به اپراتور ما در تلگرام. برای ثبت سفارش از طریق تلگرام از لینک بالای همین مطلب اقدام نمایید.بلافاصله پس از ثبت سفارش، اپراتورهای ما شروع به محاسبه تعداد کلمات متن ارسالی خواهند نمود و پس از این کار پیش فاکتور برای مشتری ارسال خواهد شد. صدور پیش فاکتور معمولا در کمتر از ۱۰ دقیقه صورت خواهد گرفت. و در پیش فاکتور ارسالی نحوه ادامه روند سفارش و پرداخت هزینه توضیح داده شده است.پس از پرداخت آنلاین هزینه از سوی مشتری، متن بلافاصله در پروسه ترجمه قرار خواهد گرفت. انتخاب مترجم با توجه به حوزه تخصصی متن و میزان دشواری آن به دقت انجام خواهد گرفت.با اتمام ترجمه از سوی مترجم، متن قبل از ارسال به مشتری مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم تغییراتی در ترجمه اعمال می گردد.
  • با تسویه حساب نهایی متن برای مشتری ارسال خواهد شد.

همچنین در صورت بالا بودن حجم فایل شما، متن خود را می توانید مستقیما به ایمیل پارس ترنس ارسال نمایید. در ایمیل ارسالی حتما نام و نام خانوادگی خود، شماره همراه، رشته تخصصی متن و اینکه حداکثر تا چه زمانی به ترجمه نیاز دارید را حتما عنوان کنید. جهت سفارش ترجمه آنلاین مقاله، کتاب یا متن خود  همین حالا و به راحتی با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش نمایید. 
وب سایت: https://parstrans.net/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان