انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با هتل های لوکس

آشنایی با هتل های لوکس

#1
نقل قول:
هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.طراحی تور کویر مصر این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده تور مالزی نوروز 97 از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، تور مالزی نوروز 97 مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافرانتورمالزی را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تورمالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند.






هتل 5ستاره ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. تور مالزی نوروز 97 خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. تور کویر مصر هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. تور مالزی زمستان 96 يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرين تورمالزی، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.




همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد :




جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تورمالزی می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر تور کویر مصر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تور مالزی نوروز 97 تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های تور مالزی زمستان 96 جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.






هتل لن پین پنانگ مالزی - Lone Pine Hotel - از جمله هتل های 4 ستاره به شمار می رود و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل با خدمات عالي خود پذيراي شما میهمانان گرامی تورمالزی ميباشد. خدمات دوستانه کارکنان تور کویر مصر این هتل موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد و ميهمانان محترم مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرند .




امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری نیز می توانند تور کویر مصر در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. اين هتل شامل فروشگاه هاي متعدد تور کویر مصر یک صرافی و اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد. بنا به درخواست میهمانان نیز اتومبيل کرايه در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده و امکاناتی از این قبیل در اختیار آنان قرار داده است که می توان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تعبیه شده است تا سفری به یادماندنی را در ذهن زوج های جوان به ثبت برساند.






هتل سیتروس کوالالامپور در یکی از مناطق تجاری در مرکز شهر قرار دارد و تا ایستگاه منوریل Sultan Ismail تنها هشت دقیقه پیاده روی دارد. با ده دقیقه رانندگی  تور کویر مصر نیز می توان به Suria و بوکیت بینتانگ رسید، از این رو دسترسی آسانی به کلیه مناطق شهر دارد. این هتل اتاقها و سوئیت هایی با امکانات و خدماتی سطح بالا و دکوراسیونی مدرن و مناسب برای اقامت مسافرین تور مالزی را دارد، اتاق های هتل چشم اندازی زیبا از برج های دو قلوی پتروناس را به میهمانان خود تقدیم می کند یک گاوصندوق شخصی و تور کویر مصر همچنین یک دستگاه چای ساز از تجهیزاتی است تور مالزی نوروز 97 که در اتاق های این هتل وجود دارد. میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به شنا تور مالزی نوروز 97 و در مرکز بدنسازی آن به ورزش های خود بپردازند.کافه سیتروس با غذاهای بین المللی و محلی خود در تمامی طول روز آماده خدمت رسانی به میهمانان این هتل می باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل غذای خود را در اتاق خود میل نمایید.این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد.




هتل بای ویو تور مالزی یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره پنانگ می باشد این ریزورت در راستای ساحل Batu Ferringhi واقع شده و می توانید نظاره گر منظره ای از دریا یا تپه های سرسبز باشید تور مالزی نوروز 97 این مجموعه شامل یک استخر فضای باز، سالن ورزشی ، سالن زیبایی و ماساژ نیز می باشد از هتل تا شهر Georgetown که در لیست میراث جهانی ثبت شده با ماشین حدود 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنانگ نیز حدود 45 دقیقه فاصله می باشد.اتاق های این هتل دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند و از تجهیزاتی مانند حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، چای و قهوه ساز و امکانات اتوی لباس بهره مندند. یک کتابخانه، تور مالزی نوروز 97 زمین تنیس و فعالیت های تفریحی ورزشی مانند دوچرخه سواری، شیرجه زنی و ماهیگیری هم در آن فراهم گردیده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان