انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5 ویرایشگر برتر html چیست؟

5 ویرایشگر برتر html چیست؟

#1
بهترین ویرایشگر html?
قبل ها برای طراحی صفحه وب سایت طراح وب می بایست کدهای html را به صورت دستی کدنویسی می نمود. امروزه با استفاده از ویرایشگرهای html پیاده سازی صفحه وب سایت برای طراحان وب ساده تر شده.
در این مقاله 5 تا از بهترین ویرایشگرهای html را برای شما معرفی می نمایم تا بتوانید با مقایسه بین آنها ویرایشگر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
توجه: در صورتی که فرمت فایل خاص و یا امکان خاصی مد نظر شماست, شما می توانید لیست قابلیت های هر کدام از این نرم افزارها را در سایت Wikipedia مطالعه نمایید.
Kompozer (Windows/Mac/Linux, Free)
Kompozer یکی از ویرایشگرهای متن html می باشد. Kompozer دارای تب هایی برای ویرایش می باشد, و همچنین قابلیت ویرایش html و نرم افزار کار با ftp نیز همچنین دارد, و همچنین این نرم افزار قابلیت سفارشی سازی های بسیار را دارد. Kompozer همچنین ابزاری جهت استاندارد سازی w3c صفحه دارد. این ابزار رایگان است, و برای سیستم عامل های windows و Mac, و Linux کاربرد دارد, و هدف اصلی آن کد نویسی استاندارد و تمیز صفحه می باشد
iWeb (Mac, $99 for iLife bundle)
این ابزار توسط Apple ارائه شده و با قابلیت های بسیار ساده دراگ و دراپ خود به طراح این اجازه را می دهد که سایت را با کمترین دانش html طراحی نمایید. Apple همچنین قالب ها و وب سایت های آماده را ارائه می نماید که با چند کلیک قابل پیاده سازی هستند. iWeb's به شما قابلیت مدیریت چندین سایت را می دهد.
Adobe Dreamweaver (Windows/Mac, $300)
Dreamweaver معروفترین ویرایشگر html می باشد. به شما قابلیت ویرایش صفحه وب سایت را بدون رویت هیچ کدی به شما می دهد, و همچنین می توانید در کد نویسی html کار نمایید و یا بین این دو انتخاب نمایید, یا همچنین قابلیت ویرایش صفحه را در هر دو حالت کد و نرم افزاری دارد. این نرم افزار دارای پلاگین های بسیاری برای طراحی سایت می باشد.
Microsoft Expression Web (Windows, $125)
Expression Web نرم افزار ویرایشگر html مایکروسافت می باشد. این نرم افزار با استاندارهای طراحی وب سازگاری کامل دارد. این نرم افزار همچنین دارای امکاناتی برای طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو می باشد و به شما امکاناتی را از بایت آن می دهد. این نرم افزار همچنین قابلیت کد زنی css قوی دارد که کار نوشتن css را برای شما بسیار ساده می سازد.
Flux (Mac, $75)P
Flux نرم افزار ویرایشگر html می باشد که مخصوص Mac-based طراحی شده. Flux's به شما امکان کنترل کامل همه چیز از جمله پدینگ و مترجین و غیره را با حرکت های موس می دهد. و همچنین به شما قابلیت ویرایش صفحه را به صورت دراگ و دراپ می دهد. به مانند Dreamweaver, دارای پلاگین های بسیاری برای دانلود می باشد.
در مدت طراحی سایت های اینترنتی از سال 1381 تا کنون این نرم افزارها را به طور کامل بررسی نموده ام و پیشنهاد اینجانب به عنوان بهترین گزینه Adobe Dreamweaver می باشد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی در ویرایش صفحه به شما می دهد و پیشنهاد می کنم از این نرم افزار کنار نرم افزارهای ویرایش کد دیگر به مانند notepad++ استفاده نمایید. با تلفیق این دو نرم افزار کلیه نیازهای شما در ویرایش کد صفحات برآورده می شود.


5 ویرایشگر برتر html 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان