انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بخور سرد و گرم

بخور سرد و گرم

#1
مزایای بخور سرد
بخور دارای دو نوع سرد و گرم می باشد. بخور گرم، برای تامین رطوبت در هوای سرد از آن بیشتر استفاده می شود و در مقابل دستگاه های بخور سرد می باشند که نسبت به بخور گرم انرژی کمتری مصرف می کنند و سر و صدای کمتری هم دارند. دستگاه های بخور سرد از امواج اولتراسونیک برای بخار کردن آب استفاده می کنند و باعث گرم شدن هوا نمی شوند، بنابر این می توان از آنها در تابستان استفاده کرد. بخاطر اینکه بخور سرد می باشد، دستگاه بخور سرد با یونیزاسیون هوا باعث از بین رفتن باکتری ها و منتقل نشدن آنها و احساس طراوت و شادابی می شود.
[عکس: jss-24201-350x400.jpg]
خرید بخور سرد
خرید بخور سرد در هوای خشک و نامرطوب بسیار مناسب افراد میانسال و بیماران تنفسی می باشد.فروشگاه آنلاین شفا درمان ارائه دهنده انواع بخور سرد با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.تضمین دستگاه بخور سرد و گرم را از ما بخواهید.
پاسخ

بخور سرد و گرم

#2
ماژول تولید بخار سرد آلتراسونیک 400ml در ساعت مبتنی بر استفاده از چند دیسک سرامیکی پیزوالکتریک می باشد. تولید بخار سرد نیاز به افزایش یا کاهش دمای آب ندارد و تولید بخار سرد در هر دمایی ممکن است.
تولید بخار سرد آلتراسونیک یا اتومیزر با استفاده از سیستم پیزوالکتریک و ارتعاشات مایع صورت می گیرد. بدین صورت که در اثر فشار مکانیکی، ولتاژ الکتریکی تولید می شود و بر اثر انرژی الکتریکی، انرژی مکانیکی ایجاد میگردد و این امر سبب تحرک بیش از اندازه مولکول های آب شده و موجب تولید بخار سرد میگردد. سرامیک به دلیل پیزوالکتریک بودن در حضور جریان الکتریکی در فرکانس اولتراسونیک نوسان می کند و طی یک سری فرآیند و به وجود آمدن حفره در فرکانس صوت بالا، بخار آب آزاد می گردد.
از سیستم بخار سرد در کاربردهای مختلفی مانند سردخانه، دستگاه جوجه کشی، تامین رطوبت انبار میوه، تنظیم دقیق رطوبت آزمایشگاه، گلخانه های، هواسازها، داروخانه ها، آرایشگاه ها، در دستگاه نبولایزرها به منظور تبدیل دارو به بخار سرد، از بین بردن خشکی هوا در چای سازها و بسیار موارد دیگر استفاده
می گردد.
این ماژول قابلیت تولید بخار سرد به اندازه 400 میلی لیتر در هر ساعت را دارد و برای راه اندازی نیاز به هیچ مداری بجز آداپتور 24 ولتی ندارد.

مشخصات:
ولتاژ کاری: 24 ولت
توان: 19 وات
جریان: 800 میلی آمپر
حجم اسپری: بیش از 400 سی سی در ساعت
ولتاژ سازگار: 24 ولت (DC)
فرکانس کاری: 50 ± 1700 کیلوهرتز
قطر حلقه مبدل: 20 میلی متر
مقدار آب موثر برای کارکرد : 75 ~ 20 میلی متر
دمای کار: 45 ~ 5 درجه سانتی گراد
قطر سر اسپری کننده: 45 میلی متر
مشخصات سیم: سیم مشکی از جنس PVC با ضخامت 3.8 میلی متر، خطوط تغذیه با طول 20 ± 1400 میلی متر
نوع سوکت: 2.1 × 5 میلی متر و از نوع مادگی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان