انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کیفیت وردپرس بهتر از سایر CMS ؟

کیفیت وردپرس بهتر از سایر CMS ؟

#1
شرکتهای مدرن بدون داشتن یه وب سایت مناسب دیده نمیشن. هیچی نباشه مشتریهای بالقوه‌تون اینجا هستند دیگه. 
اگه میخواهید خودتون سایتتونو بسازید، اولین مسئله مهمی که بهش برخورد میکنید انتخاب یه CMS یا سیستم مدیریت محتواست. دهها CMS وجود داره اما معلوم نیست کدومشون بیشتر به دردتون میخورن، مگر اینکه اسم وردپرس رو شنیده باشید.
وردپرس محبوب خیلی از شرکتهای سئوکار، توسعه دهنده‌ها و سازنده های وب سایته اما فکر میکنید چی باعث شده وردپرس تا این حد محبوب باشه و اصلا چرا شما هم باید از وردپرس استفاده کنید؟ با ما همراه باشید تا به جواب این سوالها برسید.

شروع ساده
شروع کار با وردپرس ساده است حتی اگه هیچ پیش زمینه ای از توسعه وب نداشته باشید. وردپرس قالب ساده ای داره که در کنار ابزار و برنامه های ساده اش حتی یه توسعه دهنده تازه کار هم میتونه ظرف چند ساعت یه وب سایت عالی بسازه. منابع (رایگان) زیادی هم برای پاسخگویی به سوالات کاربرها وجود داره.
مالک وب سایت خودتون هستید
خیلی از CMSهای دیگه هم هستند که کار باهاشون ساده است اما وب سایتی که باهاشون میسازید مال خودتون نیست. در اینجور مواقع اگه بخواهید روش خاصی رو برای وب سایتتون بکار ببرید و یادتون بره از ابزار شرکتهای شریک استفاده کنید ممکنه براتون دردسر بشه. اما با انتخاب وردپرس دیگه کنترل کامل سایت دست خودتونه.
بهینه سازی سایت
یکی از چیزهایی که برای هر وب سایتی مهمه، بهینه سازی مناسبه. اگه میخواهید وب سایتتون روی موتورهای جستجو بالا قرار بگیره باید بهینه اش کنید و وردپرس برای بهینه سازی موتور جستجو بهترینه، چون به طور خودکار بخشهای خاصی از سایتتونو برای موتورهای جستجو بهینه میکنه و کلی افزونه برای بهینه سازی سایتتون داره که میتونید ازشون استفاده کنید.
افزونه ها
وردپرس یک CMS منبع بازه؛ یعنی همه میتونن بطور مستقل براش برنامه و نرم افزار بنویسن. دیگه محدود به برنامه ها و افزونه های پیش فرض نیستید.
قابلیت شخصی سازی
علاوه بر این همه افزونه، توسعه باز و امکانات ساختنی، باز هم میتونید سایتتونو بر اساس نیازهای خودتون شخصی سازی کنید. فرقی هم نمیکنه که چه نوع سایتی میسازید؛ یه سایت فقط با هدف جذب کاربر دائم، یا یه سایت فروشگاهی، یا یه سایت پیچیده درباره نظریه های خاص، وردپرس همه رو پوشش میده.
اگه یه CMS میخواهید که کار باهاش ساده باشه اما در عین حال ابزار لازم برای سایتتونو هم داشته باشه، باید وردپرس رو انتخاب کنید.



سئو و بهینه سازی سایت در دارکوب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان