انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بیانيه مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلين در خصوص حادثه مونیخ

بیانيه مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلين در خصوص حادثه مونیخ

#1
بیانيه مطبوعاتی در خصوص حادثه مونیخ
 
 [عکس: vtayg.jpg]
پس ازحمله فردی مسلح در روز جمعه  اول مرداد ماه به بازار خریدی در شهر مونیخ که منجر به  حداقل 9 کشته و ده زخمی در این شهر شد طی بیانیه ای خشم و انزجار خود را از موضوع تروریست اعلام و با مقامات آلمان و خانواده این قربانیان ابراز همدردی کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
خشونت افسارگسیخته بار دیگر و این بار در مونیخ جان انسان‌های بیگناه را گرفت. سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این کشتار و تسلیت به دولت و ملت آلمان، با بازماندگان داغدار این حادثه ابراز همدردی می نماید.
هرچند این واقعه بنابر اعلام رسمی مسئولین ذیربط آلمانی از جمله پلیس، فاقد هرگونه انگیزه مذهبی، سیاسی و یا تروریستی بوده، اما در نوع خود یک تراژدی غم انگیز است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان و سرکنسولگری آن در مونیخ بنابر وظیفه و مسئولیت ذاتی خود بلافاصله پس از انتشار اخبار اولیه، با پلیس و مقامات مربوطه در تماس و از نزدیک پیگیر ماجرا بوده‌اند و در روزهای آتی نیز به این تماس‌ها ادامه خواهند داد.
همانگونه که قبلا نیز اعلام گردیده است این حادثه هر چند باعث تأثر و تأسف عمیق جامعه ایرانیان مقیم آلمان گردید، اما هیچ گونه ارتباطی با این جامعه خوش نام، فرهیخته و موفق به عنوان بخش همواره محترم از جامعه آلمان ندارد.
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان