انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات مهم برای طراحی سایت موفق

نکات مهم برای طراحی سایت موفق

#1
نکات مهم برای طراحی سایت موفق
چگونه یک سایت خوب داشته باشیم ؟
امروزه لزوم طراحی سایت در تبریز در موفقیت هر شغلی بر کسی پوشیده نیست و مسلما طراحی سایت یک راه مطمئن در افزایش درآمد و موفقیت در کسب و کار افراد به شمار می رود .
طراحی سایت نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به عنوان یک گام موثر برای افزایش درآمد و یک راه مناسب برای تبلیغات کسب و کار افراد است .
به همین سبب شرکت ها و افراد بسیاری در سراسر جهان به طراحی سایت برای خود اقدام نموده اند و طراحی سایت خود را به یکی از شرکت های طراحی سایت سپرده اند .

نکات مهم قبل از شروع طراحی سایت

مشخص نمودن هدف :

اولین گام برای راه اندازی سایت مشخص نمودن هدف شماست . شما ابتدا باید مشخص کنید که قصد شما از طراحی سایت صرفا سایتی برای معرفی شرکت و محصولاتتان است یا قصد فروش آنها را نیز دارید ؟ آیا شما هدف بلند مدتی برای خود تصور نموده اید ؟
نوع شغل شما می تواند تعیین کننده نوع سایت شما باشد . برای مثال اگر شما دارای شرکتی بازرگانی هستید باید سایتی برای اطلاع رسانی از اخبار و فعالیت های شرکتتان راه اندازی نمایید و یا اگر مثلا شما دارای فروشگاه پوشاکی در تبریز هستید می توانید با طراحی وب سایت در تبریز بازار فروش خود را به سراسر ایران گسترش دهید و به این ترتیب در افزایش درآمدتان تاثیر گذار باشید.

مشخص نمودن کاربران سایت :

قدم بعدی برای طراحی سایت مشخص نمودن مخاطبان سایت تان هستند . داشتن شناخت کامل از مخاطبان و بازدید کنندگان سایتتان می تواند به شما کمک بسیاری نماید . برای مثال اگر شما سایتی می خواهید که بیشتر بازدید کنندگان آن کودکان هستند باید این امر را در طراحی قالب سایت تان در نظر بگیرید و یا در مکان هایی که بیشتر مورد توجه کودکان است تبلیغات خود را قرار دهید .
میزان بودجه :

مسلما قیمت طراحی سایت مقدار مشخصی نمی باشد و با توجه به نوع سایت ، امکانات و .. تعیین می شود . همچنین قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف نیز یکسان نمی باشد . تجارت گستر به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت در تبریز برای رفاه حال مشتریان خود قیمت طراحی سایت خود را تا امکان کاهش داده است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان