انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

#1
مزایای طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی دارای مزایای متعددی می باشد . که در این مقاله به بررسی کامل آنها می پردازیم . از جمله ویژگی های طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که شما می توانید در کنار کسب و کار خود به فروش محصولاتتان در سایتتان بپردازید و یا اینکه در سایتتان محصولات مجزا و متفاوتی را به فروش برسانید . امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند . بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می نمایند .
در ادامه به هشت مورد از مزایای ساخت سایت فروشگاهی می پردازیم .
1- مقرون به صرفه بودن هزینه :
به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزان تر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد . زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .
 
2- کاهش هزینه های بازاریابی با هدف گیری بهتر:
راه اندازی سایت فروشگاهی می تواند بهتر از سایر رسانه های معمول مشتریان را مورد هدف قرار دهد . زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردند بهتر از افرادی است که در حال تماشا برنامه ای در تلویزیون هستند .
3- گسترش گستره جغرافیایی:
داشتن یک فروشگاه فیزیکی مشتریان صرفا از محله خود و یا محله های همجوار خواهد داشت . یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاهی  می تواند محصولات خود را  در سراسر کشور و یا بسته به محصول، در سطح بین المللی، به فروش برساند  و این امر فقط از طریق داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک امکان پذیر می باشد.
 
4- باز بودن فروشگاه در  7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز :
از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت در تبریز امکان سفارش خودکار و پردازش پرداخت، می باشد که موجب می شود فروش در هر زمان از شبانه روز انجام شده و مشتریان شما می توانند در هر زمانی که برای آنها مناسب باشد، خرید کنند.
 5- دادن اطلاعات به مشتریان :
از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی می تواند دادن اطلاعات به مشتریان نام برد . از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی از کسب و کار و فروشگاه خودتان را در اختیار مشتریانتان قرار دهید . اطلاعاتی همانند تلفن تماس ، آدرس و ....
در مقابل در فروشگاه فیزیکی در صورتی که در هر زمانی که شما در مغازه خود نباشید مشتریان خود را از دست خواهید داد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان